Oğlumun el emeği ilk anneler günü hediyesi

Oğlumdan gelen, kendi elleriyle (yuvada) yaptığı ilk anneler günü hediyem:))

“Sana çanta yaptım annecim” diye getirdi bana 🙂

Hepsini kendi kesmiş boyamış, sadece mendildeki yazı şablonunu öğretmenim yaptı dedi:))  Oğlumun hatıra defterinin içinde saklayacağım ama hala fırsat bulup koyamadım,  şimdilik yatak odamdaki müzik setinin üstüne koydum…  Bizimki her gördüğünde “onu sana ben yaptım anne” diyor:))  Ne mutlu bana…

Not : Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin… Kimseyi de anne sevgisinden mahrum etmesin…Bir bebeğin insan sıfatıyla yetişebilmesinin en kilit noktası  sevgidir bence…

2 responses to “Oğlumun el emeği ilk anneler günü hediyesi

Bir Cevap Yazın

