Serda öğretmenim dön artıkkk….

Malum, Serda öğretmen oğlumun yuvadaki öğretmeni… Oğlumla çok seviyorlar birbirlerini, biz de çok seviyoruz kendisini… Lakin çalışan herkesin hakkı olduğu gibi o da yıllık iznini 2 hafta olarak kullanmaya karar verdi. (Tabii ki kullanmalı da  zaten)

Tatil öncesi son görüşmemizde ben tam “hadi oğlum öğretmenine iyi tatiller dileyelim” diyecekken beni susturup “ben  onlara gideceğimi söylemedim  üzülmesinler diye” dedi. “3 gün sonra alışırlar” dedi.

Ama gel gör ki alışmadı… alışamadılar…. Geçen haftanın ilk gününden itibaren pek bi isteksiz gitti.

Anne evde kahvaltı yapalım sonra gidelim  diye tutturdu, bir iki gün evde  minik sandiviç yaptım sütünü de içti öyle  gittik okula, sonraki günler her sabah sandiviçini paketleyip elinde götürdü. Okulda zaten kahvaltı ediyorlar. Okuldakiler dışardan yiyecek getirilmesini istemiyorlar aslında ama ne yapalım idare edicekler azıcık. Öğretmeni gelip bizimki normal moda geçiş yapana kadar…

Zar zor  ilk haftayı geride bıraktık derken, bu pazartesi  anne ben okulda yemek yemicem, öğlen de uyumak istemiyorum dedi. Tamam istemiyorsan uyuma  oğlum dedim, çantasına pijama  ve çarşaflarını koydum mu diye didik didik çantasını kontrol etti (Allah’tan havlusunun altındaydı, farketmedi)

Sonra bir gün  ben havuza girmek istemiyorum dedi…Tamam dedim  girme… (ki havuzu çok sever)

Tabii bütün naz bana , çünkü okula gidince  yameğini de yiyor  uykusunu da uyuyor…

Okulda da  uyumla ilgili bi sorun yaşamadığını söylüyorlar, ben onu almaya gittiğimde keyfi yerinde oluyor ancaaaaakkk dün akşam sofraya oturunca ilk sorusu “anne şimdi akşam olunca, uyuyacağız ya, sabah kalkınca yine okul var mı?”  var tabi oğlum dedim . Ben gitmek istemiyorum ama dedi.

E şimdi Serda öğretmen tatilde, iki gün için Çiğdem öğretmen de izin almış,  sınıfından bazı arkadaşları da tatile gitmiş. bizimki sıkılıyor dolayısı ile… Hepsini geçtim de  Serda öğretmen bi dönseydi de şu  çocuk yine koşa koşa gitseydi okula…

Bir yolunu bulup Serda öğretmeni yine bizimkilerle üst sınıfa geçirmemiz lazım…

Dayan oğlum şurda kaldı bi yarın, onu da atlattık mı Serda öğretmen pazartesi okulda:))

 

Bir Cevap Yazın

