Hoşçakal Gece Bezi…

Evet yanlış okumadınız… Gece bezimize veda ediyoruz şu sıra…

Hem gece bezine hem lazımlığa… Aman nazar değmesin bi zahmet diliniz ısırın,poponuzu kaşıyın bir de maşallah dedik mi tamamdır:)

Cumartesi günü ben işteyken babamız  güzel bir haber verdi. Bizimki babasından önce  uyanmış kakası gelince bezini çıkarmış tuvalete gitmiş, işi bitince de “baba kaka yaptım ben” diye seslenerek babasını uyandırmış. Tabii bana bunları anlatırken benim gözümün önüne  salonda duran lazımlığa  oturan bir çocuk ve gece sıcaktan kendini  salondaki  koltuğa atıp uyuyan babamızın görüntüsü gelmişti.  Kendi işini halletmesi kısmına o kadar çok bayılmışım ki detayları doğru düzgün anlamamışım bile.

Olayın tekrarı pazar sabahı yeniden yaşandı. Şöyle ki;

Cumartesi  gecesi eve misafirliğe gelen teyzem, giderken  oğluma “gel seni de götüreyim” diyerek kanına girmesi ve oğlumunda akşamın 10:30unda bu fikre “tamam” diyerek hemen kapı önünde oturup  sandaletlerini giymesi  ile olurdu olmazdı, niye olmazdı’yı anlatırken babamız işten geldi.  Meğer kapıda teyzemle karşılaşmışlar, hadi dedi giyinin gidelim.  Saat 10:30 çocuğun uyku saati  falan filan diye karşı çıkmalarım bir çift gözün gözüme dikilip “anne n’olur” demesiyle eridi gitti. E hadi dedik. En fazla arabada uyur bizde geri döneriz,  hava almış oluruz.

Teyzemler bizden önce çıkmasına rağmen biz onlardan  birkaç dakika önce vardık evlerine. Üstelik de bizimkinin gözlerinde uykunun esamesi bile okunmuyor henüz. Cin gibi…

Girdik teyzemlere… Nedendir bilinmez  İnci Teyzemde sohbet hep bir şekilde mutfakta devam eder, sanırım en keyifli sohbetler sofrada yapılanlar olduğu için nerdeyse gece yarısını geçiyordu mutfak balkonundaki masadan kalktığımızda:)

Evden çıktığımızda saat biri geçiyordu ve bizim oğlan hala uyumamıştı. Kâh Pelin ablasıyla oynadı, kâh sofraya gidip gelip birşeyler yedi. Ben bayadır sesi çıkmıyor bir bakayım n’apıyor diye ona bakmaya gittiğimde salonda yere yüzükoyun yatmış ellerini çenesine dayamış tv’de  çizgi film seyrediyordu Pelin ablasıyla.

Sonra  üst katta  bulunan Pelin ablasının  piyanosu geldi aklına… Gecenin finalini  piyano başında beni esir alıp nasıl çalınacağını gösterek geçirdi:))

Eve dönüş yolunun 3. dakikasında arabada sızmıştı zaten… Bizde bu kadar geç uyuduğuna göre belki bizde sabah 10’u görürüz demiştim.

Oysaki pazar sabahı “anneeee kaka yaptım” sesiyle fırladım yataktan. Tam odadan lazımlığın bulunduğu salona  doğru koşuyordum ki gözüm bir an ışığı ve kapısı açık olan tuvalete ilişti. Annaaa bi baktım benim minicik oğlum kendi kendine çıkmış tuvalete (herhangi birşeyin üstüne basmadan hemde) iki yandan tutunup işini halletmiş:))

Hem çok sevindim hemde çok şaşırdım ve tabii ki çok mutlu oldum… Çocuğu temizlemeyi unutup öpücüklere boğmaya başladım:))  Tabii bu coşkuya babamızda kalktı ve eşlik etti:) Bir yandan da ama ben sana söylemiştim dedi.  (ben olayın normal tuvalette olduğu kısmı anlamamışım meğer)

Sabahımız  bu güzellikle başladı…Akşam yatarken de bez bağlattırmadı (zaten bayadır bağlamamı istemiyor ama ben o uyuyunca bağlıyordum)

Dün gece saat tam 03:45’te uykusunda bezini çıkarıp “anne çişim var” dedi. Gözümü açıp lazımlığın kabını kaptım geldim, çişimizi yaptık, çamaşırımızı (bezimizi değil) giydik yattık uykumuza devam ettik… Sabaha kadar da mışıl mışıl uyudu.

Uykusundan uyanıp söylediğine göre zamanı gelmiş demektir yada her çocuk bezini bırakacağı zamanı bilir demektir:)))

Darısı bez bırakmaya niyetlenen tüm annelerin başına…

 

Not: çÇcuğu gece bire kadar ayakta mı tuttunuz diyenler olursa, ertesi gün öğle uykusunu 3,5 saat aldı,  fark doya doya kapandı kısaca paniğe gerek yok:)

 

 

 

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s