Dilli düdük Vol 1:)

Cumartesi günü iş çıkışı eve gittim. Bizimkiler baba – oğul markete gitmişler. Biraz mutfak alışverişi yapmışlar. Soda da almışlar bu arada. Bizim kuzu  sodaya meraklı . Evde çok fazla tüketilmese de ara sıra içiyoruz. Ama Uğurcan ne zaman  dolapta soda görse affetmiyor. “Anne gagoz (gazoz) içicem” diye tutturuyor…

İçiyor mu derseniz iki yudum içip şişeyi genelde unutuyor bir yerde:)) AA bir de illaki şişeden içecek. Bardaktan değil.

Neyse  geçenlerde anneboyutu yemek videosunda  Itır yemek yaparken Meliha’da  sodanın içine taze meyveleri koyup meyveli soda yapınca  aa ne güzel fikir  diye aklıma yazıp bir sonraki soda içişimde bende içine kiraz atmıştım. (Video da çilekle yapmıştı,ama o sırada evde  çilek olmadığı için  kiraz atmıştım. Gerçi benimki pek bir tadını vermedi o ayrı:)

Bizim minyatür adam eve sodaları aldırınca bana ne dese beğenirsiniz?

Anne (pek bir heyecanla söylüyor ama)  biz gagoz aldık babamla ,sen çilek doğra bize, ayarla işte bir şeyler…..

🙂

13 responses to “Dilli düdük Vol 1:)

Bir Cevap Yazın

