Dilli Düdük Vol:2 – Kalp atışı…

Zaman : Dün  akşam  10:00 suları

Mekan : Bizim  yatak odası

Her akşamki gibi bizim yatağımıza yatıp, bu seferlik  Şirinler  yerine Şirine’nin hikayesini okuyoruz.

Komidinin üzerindeki mavi başucu lambamız açık.

Loş ışıkta  ben masalımızı okuyorum, Uğurcan bir sağa, bir sola dönüyor, kıpır kıpır…

Aramızda uğur böceği kostümlü oyuncak bebeğimiz, tüylü ve sesli oyuncak köpeğimiz… Arada “üşümesin bebeciklerim” deyip oyuncakların üstünü itina ile örtüyor,  elinden bırakmadığı minicik kitabının sayfalarını çevirip  benim okuduğum masal cümlelerini kısa kısa bebeciklerine okuyup,onlara da masal anlatıyor.

Bu arada uykusu gelen anne – yani ben-  hadi sen oku ben uyuyayım diye çamura yatmaya kalsa da kaçarı olmadığından  yüzükoyun yatıp masal kitabını yastığa dayayıp okumaya devam ediyor.

Bunu gören – 28 yıl  sonra kopyası olarak dünyaya gelen –  çocuk da aynı şekilde döner ve bu şekli beğenmeyince “yaaa öyle okuma” diye su koyuverir. Anne oğluşunu “gözünü kapa bak, yoksa okumam”  tehdidiyle:) uyku moduna geçirdiğini sandığı ilk birkaç saniye sonra , yüzükoyun yatan çocuk birden kafayı yastıktan kaldırıp “Aaa anneeee  elini kalbime koy bak ” diye heyecanla bağırır.

Anne elini kalbine koyar:  Evet  bir tanem  kalbin atıyor pıt pıt pıt diye, ne güzel işte…

Vee cevap : Hayır anneeeeeee pıt pıt diye diil  (değil)  seni seviyorum, seni seviyorum diye atıyo…

🙂

 

 

 

 

 

 

10 responses to “Dilli Düdük Vol:2 – Kalp atışı…

  1. Konu değiştirmekte ve ayar çekmede üstlerine tanımam ben bu bıdıkların :))

Bir Cevap Yazın

