Grander Su İyileştiricisi…

Evimize  su iyileştiricisi aldık.

Hayır hayır su arıtma değil, Su  iyileştiricisi…

Tamam ismi tuhaf geliyor olabilir ama evdeki damacana olayından kurtardı ya bizi ben çok memnunum.

Şimdi efendim olayı anladığım kadarıyla anlatayım;

Bu su iyileşiricisini bulan adam Avusturyalı.  Adı Johann Grander.

(bu cümleden sonra konuyu nasıl açıklayacağımı kestiremedim) Siz tam detay için www.enginenerji.com.tr yada google amcaya grander  yazın çıkıyor.

Şimdi bu amca bir gün evinde otururken babasının eklem ağrıları için manyetik jeneratör denen birşey yapar ama bürokrasi denen sistem bunun üretimine izin vermez. Daha sonra bu jeneratörün suyla temas ettiğinde suyun özelliğini değiştirdiğini keşfeder ve bunu geliştirir. Böylelikle suyun yaşayan bi sistem olduğuna ve direkt temas etmeden de özeliğinin değişebileceğini ispatlar.

Özet geçeyim; Evde kullanım alanı şöyle: Tesisatı eve giriş hattının borusuna yerleştiriyorlar. Suyun iki yanında grander öz suyu var ve su akarken Grander öz suyundan gelen manyetik temaslar, içinden geçen  dna’sı bozulmuş olan suyu iyileştirip canlandırıyor. Arıtma yok, filtreleme yok.Musluğu açıp içiyorsunuz sadece.

Sanıyorum Türkiye’de çok bilen de yok, kendi web siteleri dışında pek bi kullanıcı bilgisine ben rastlamadım. Biz bunu ilk olarak eşimin tanıştığı ve bu sistemi kullanan bir arkadaştan öğrenmiştik. Ve ben o zaman” hadi canım para tuzağı” diye burun kıvırmıştım:)

Tabii sonra damacanaların rezilliği çıktı, ben Akçay’a gidip musluktan su içmenin keyfini çıkardım geçen yaz.

Sonra birden Grander bir şekilde yine gündeme geldi ve ben sanki hiç burun kıvırıp ,çamura yatmamışım gibi “tamam” dedim, “gelsinler hadi alalım”.

Araştırmamıştım,doğru düzgün incelememiştim bile sitelerini “tamam” dediğimde.. Ama nedense hiç sorgulama ihtiyacı da hissetmedim öylesine durduk yere içime sindi,sebepsiz yere iyi geleceğine inandım.

Oysa  çok az ülkede kullanılıyordu kimse bu etkileşim olayını bilimsel olarak açıklayamıyordu, ve bu nedenle sadece kullanan kişiler iyi olduğunu düşünüyor geri kalan benim ilk başta yaptığım gibi para tuzağı olduğuna inanıyordu.

Onlar eve gelip su iyileştiriciyi takmadan önce sitelerindeki videoları izledim. yurtdışındaki oteller de borulardaki ve sudaki kireç oranı  azalmış dolayısı ile deterjan ve kimyasal temizleyici kullanımı düşmüştü. Yine yanılmıyorsam Almanya’daki bir havuzda bu cihazdan sonra klor kullanımında ciddi azalma olmuş,yüzmeye gelen kişilerde açık havuza ilişkin şikayetler azalmıştı .

Gelgelelim bize,

İçim çok rahat bir şekilde musluktan su içiyorum. Çiçeklerim daha bir canlı,banyodan sonra saçlarım kendiliğinden kıvırcıklaşmaya başladı (çok uzun süredir eskisi gibi dalgalanmasını sağlamak için bayaa ciddi bi uğraş veriyordum, artık gerek kalmadı) daha da güzeli eskisi gibi kronik yorgunluğum kalmadı. gerçekten yorulduğumda yorgun hissediyorum, kendimi daha sağlıklı hissediyorum,daha iyi uyuyorum. daha az hasta oluyorum. Sanki bi şekilde bağışıklığım güçleniyor gibi.
Oğlum geçenlerde grip olmuştu çok çabuk atlattı..

Bunlar yeterli şeyler mi yoksa psikolojik mi bilmiyorum, ama bana,bize iyi geldi…Orası kesin…

4 responses to “Grander Su İyileştiricisi…

  1. Twitter’da bahsettiğinden beri benim de aklıma takılmıştı da etrafıma sorup soruşturmuştum ama kimsenin bilgisi yoktu. Arıtma cihazıdır o diyip geçiştiriyorlardı beni 🙂 şimdi yazının linkini eşime gönderiyorum hemen, iyi olmuş yazdığın 😉

    • Daha önce yazacaktım ama fırsat bulamadım.Bence işe yarıyor, en azından artık damacana kullanmıyorum. İşe gelirken suyumu evden getiriyorum artık. Benim su takıntım bayaa bir karışık aslında:) Hamileyken, ofisteki suyu beğenmediğim için 9 ay 5 lt’lik suları taşıyordum ofise:))

Bir Cevap Yazın

