Keyif ve saçmalıklar…

Vay Vay Vay…

Sayın seyirciler tarihin ilklerinden biri daha yaşanıyor evimizde.

Minik kuzu pirzolası erkenden sızdı. Daha doğrusu akşam yemeğinden sonra babası ona sahildeki hafriyat kamyonlarından bahsetmişti. Bizimki de illaki gidip bakalım deyince kıramayıp gitmiş ,10 dakika oyalanıp kamyonları göremeyince eve dönmüştük.  İşte o eve dönüş anında kuzu pirzolası arabada sızdı:)))

Eve gelip yatağa atıp,pijamalarını giydirirken bile uyanmadı.  İnanılır gibi değil:)

Ve babamız da  televizyondaki maçı seyrettiği için laptop bana kaldı:)

Waaoowww evde bilgisayar kullanmak inanılmaz:) Kışın ilk adaçayını da yaptım yanına ohh mis….

(genelde bu gibi keyif anlarında görüntüde adaçayı değil kahve olması lazım ama benim kahveyle çok bir aram yok , idare ediverin;)

 

Hazır bu sakinliği bulmuşken kitap mı okusam blog mu yazsam diye düşünürken  her seerinde elime aldığımda bir arıza çıkaran bu garip işletim sistemli bilgisayarın klavyesini kullanmak daha heyecan verici geldi:) Klavyesi çok rahatmış.

Bizim laptopta Window Xp zımbırtısı var(eşime sorup yazdım)  ama ofisteki adını bilmediğim için yazamadığım başka bir program:)) Yazamadım ama anlatabildiğimi umuyorum (nasıl olacaksa o)

yada şöyle anlatayım ofisteki bilgisayarda açık olan dosyayı küçülttüğünde ekranın altındaki çubukta sayfalar halinde gruplaşıyor.(exceller bir yerde,açık internet sayfaları bir yerde gibi) Oysa burda (yani evdekinde açık olan dosyalar ekranın altına klasör şeklindeki bir dosyanın altına giriyor,sonra bul bulabilirsen:)))

Kısacası bu kadar internet özürlüsüyken blog yazabilmek çok acaip :)))

Neyse bu kadar klavye görgüsüzlüğü yeter:)

iyi geceler….

 

 

Not: laptopun mouse kısmını sevmedim,kullanmak zor. Kablolu ekstra takılan mouse’un nerde olduğunu bilen minik bücür şu anda fosur fosur uyumakta:))

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

