kardeş değil oyuncak

Ahh deminki yazıyı yazarken aklıma geldi,yazmadan geçemeyeceğim:)

Paşam pazar günü evdeki yemeği beğenip yemeyince en kestirmesinden peynirli makarna yaptım. Yanına da kayınvalidemin Çorumdan gönderdiği çıtır çıtır salatalıklardan yıkayıp koydum.  Bizimki salatalığı yemek için mutfağa gitti ,çekmeceyi açtı. Buzdolaplarına mıknatısla yapıştırılan minik rendeler vardır ya hani(ki ben onu genelde sarımsak rendelemek için kullanırım) onu aldı geldi masaya başladı salatalıkları rendemeye…

3 tane ince salatalığı rendemeyi bitirmeden makarnadan tek lokma yemedi. Ne zaman rendeleme işlemi bitti (sonuncunun yarısında ben yoruldum anne sen devam et diye bana verdi ve benim bitirmemi bekledi) o zaman rendelenen salatalıkları makarnaya döküp yedi:))

İlk kendi tarifini yaptı :))

O makarnasını yerken aramızda geçen sohbet şöyle:

Uğurcan: Annecim keşke bizim(!) 2 çocuğumuz olsaymış değil mi?

Ben: Niye oğlum?

Uğurcan: Ne güzel oynardık di mi? (zaten kardeş ne işe yarar ki başka)

Ben : Peki ya o senle oynamak istemezse, üzerse seni ne olacak?

Uğurcan: eeeee üzerseee kızarım ben ona 🙂

Ben:  Peki bizim kaç çocuğumuz var Uğurcan?

Uğurcan: Bir

Ben: Kim O ?

Uğurcan : Beeeennn

🙂

 

 

2 responses to “kardeş değil oyuncak

Bir Cevap Yazın

