Bizim yetenekli babamız var ya sizin?

Geçen akşam yine salonun dağınıklığında televizyonun kumandalarını kaybettik.

Malum artık televizyonu açmak için 2 kumandaya ihtiyaç var.(en azından bizimki öyle)

Önce bir kumandayla TV’yi açıyorsun sonra diğeriyle Digitürk’ü.

Daha doğrusu, televizyonu ilk açan kumandayı bir yere  koyuyor ve diğer kumandayla devam ediyor. Kapatırken de tv’yi televizyonun üstündeki açma/kapama düğmesinden kapatıyoruz.

Neyse,  okuldan geldik ben yemeği haızrlayana kadar uğurcan televizyon izlemek istedi. Tamam dedim. Ama araki bulasın kumandayı..

Digitürkün kumandası var Tv’nin ki yok. Her seferinde bulamadığım kumanda için sinir olmaktan bıktığımdan resti çektim:

– Kumandayı bulursan açarım televizyonu.

Karşı cevap saniyesinde geldi:

-O zaman çok  babam gelince bulur , çünkü benim babam çok yetenekli !

Evet bizim babamız çok yetenekli, hiçbir kumanda kaçamaz ondan;)

Ya sizinki?

 

 

Not: bu arada kayıp kumandayı yine ben buldum(minderin altından çıktı) , söylemeden edemeyeceğim:P

5 responses to “Bizim yetenekli babamız var ya sizin?

  1. annelerin yarandığını bir görsem zaten…. yeteneksiziz ya biz.. peh
    ikeadan kumandalık almanızı öneririm..

    (bizde de iki kumanda var, birer tane de yedek var çekmecede :(((( )

  2. evet yaaaa, niye heppp babalar, halalar, babaanneler, bir de öğretmenler yetenekli de anneler diil?? ben yemek pişiriyorum (ama zeynebimin vaktinden çalmıyım diye o uyuduktan sonra), sofrayı kurma işi ise babamıza ait ve bütün eline sağlıklar, çok çalışıyorsun, herşeyi sen yapıyorsun övgüleri babaya:(( 😉

  3. Hmm,bizde ise tam tersi:Phep annem bilir,annem yapar,annem alır annem verir..Yani ‘yetenekli ‘olan ben-denizim malesef((Malesef diyorum çünkü iki çocuk da her konuda bana yüklenir durumda ve bu da bazen bunaltıyor insanı:) ben ‘yeteneksiz’ taraf olmayı çok isterdim açıkçası:)Bizim de babamız şikayetçi ”ne yapsam yaranamadım size,hep anneniz hep anneniz” diye.KIz babaya düşkün olur derler ya yok vallahi bizde geçerli değil o kural,ki babası her konuda daha ılımlıdır..Öptüm kocaman Uğurcanı ve seni Buyacığım.

Bir Cevap Yazın

