Rüyalarım ve etkileri….

Bugün bir tuhafım yine… gece yine abuk sabuk rüyalar eşliğinde uyandım…Korktum… Kızılca kıyamet kopuyordu yine…

2-3 gece öncesi yine rüyamda depremler, yağmurlar, yangınlar vardı.. Sığınak varmış biz oraya kaçıyormuşuz… sığınakta alevler çıkıyor falan ..curcuna yeri gibi..dünyada 3 gün boyunca depremler olacakmış diye duyuyorum, toprağın hareketlerini görüyorum.. gözümün önünde yarılıyor resmen…

Bu rüyadan sonra 2 gün sersem gibi gezdim şuursuzca…

4412_0

Dün gece de deniz kıyısındayız  hava günlük güneşlik tam denize girecekken, soğuk soğuk rüzgar esiyor. Birileri bize “bakın” diyor… Ufuk çizgisini gösteriyor. Gri-lacivert karışımı bulutlar geliyor, altlarında kocaman tsunami dalgalarıyla..

images

Koştur koştur geri kaçıyoruz…Oğlumu kucakladığım gibi iplerle kendime bağlıyorum (sanırım burada gazetelerde akıntıya kapılıp giden çocuk haberlerinden fazlaca etkilenmişim, o yüzden bağlıyorum kendime, kaybolmasın diye)

Sonra bir şekilde başka sahneye geçiyorum.. Evdeyiz, bütün eşyalar darmaduman…Bir hafta boyunca kimse evden çıkmasın uyarısı yapılıyor. Binalar 1. katlara kadar su içinde…biz 3. kattayız ama yinede banyoda yerlerde su var.  Temiz su ama …

O esnada aklıma dolaplardaki bakliyatlar geliyor, bizi rahat rahat iade eder diyorum…Birden Secce geliyor aklıma, bu kız ev taşıyacaktı,bulgur ve mercimeği tüketmeye çalıyordu napıcak şimdi 1 hafta boyunca diye ?

Aniden oğlanın ağlama sesi geliyor, aklım çıkıyor…Sesleniyorum …İki tane ters dönen kanepenin  arasından emekleyerek çıkıyor. Minnacık, bebeklik hali… Hıçkıra hıçkıra ağlıyor… Korkmuş ama sesi çıkmıyor… Kucaklıyorum sıkıca  göğsüme yaslıyorum hiç bırakmıyorum…

Sakinleşiyor… Birlikte camdan dışarı bakıyoruz…

Hangi ara gittik ne zaman vardık bilmiyorum ama New York’taki gökdelenlerden birinin camından dışarı bakıyoruz. Etraf  ışıl ışıl .. Bildiğin New York manzarasını seyrediyorum camdan ama  gökyüzünde sürekli şimşekler çakıyor…

-Aerial-Views-Of-New-York-006

 

Kucağımdaki oğlumun bebeklik  haline bakıyorum…uyumuş…sakin sakin huzurlu bir şekilde nefes alıyor…

Uyanıyorum…

 

Ben zaten hep rüya görürüm de nadiren bu kadar  etkiliyor işte… Çocukken hep köpek balıkları görürdüm rüyamda. Onlardan kaçmak için dolapların üstüne basa basa kaçardım.

Rüyalarım tuhaf.. bilim kurgu gibi mübarek…birde beni bu kadar etkilemese….

 

 

 

 

 

 

 

4 responses to “Rüyalarım ve etkileri….

  1. hayır olsun, bilim kurgu gibiymiş gerçekten rüyalarınız:) normalde ilginiz var mıdır bu tarz şeylere, ya da çok hayal kurar mısınız?

  2. haya kurarım :)) rüyaların yourmu da iyiyse inanırım değilse inanmam, başımıza gelecek varsa rüyada savuşturulduğuna inanıyorum bazen de uyarı gibi geldiğine.. ne bileyim rüya karışık birşey:))

  3. geceleri gerilim flimleri izleme,ruyalarını hayra yor,hayır çıksın. güzel rüyaları anlatmayın çıksın,kötüleri ise anlatın rüya bozulsun derler..

Bir Cevap Yazın

