Ailemizin Yeni Fertleri

Ta taaammm evet ailemize yeni üyeler  katıldı.

Tabii ki eve götürene kadar mefta olmazlarsa:))

 

Kadıköy-20130329-03665

Tanıştırayım efendim oğlumun yeni kardeşleri:))

Geçen haftanın dondurucu havasından sonra bugün  nihayet güneş yüzünü göstermişken öğle arasında bir çıkıp hava alayım dedim. Markete uğradım, çiçekçiye baktım derken birden  hayvan mağazasının içinde buldum kendimi

Bayağıdır istiyordum eve bir hayvan almayı ama  cesaret edemiyordum açıkçası… bakımı zor olur mu? Uğurcan seveceğim derken zarar verir mi diye?  Gönül ister köpek alalım ama apartman dairesinde bakmak mümkün değil.  Zaten evin  içi çıfıtçı çarşısı gibi olmuş, hayvanı kaybederiz  mazallah evde….

Çocuk desen illa kedi alalım derdinde… Kediye yer yok oğlum evde  dediğimde ben oyuncaklarımı toplarım,atarız çöpe  demişliği bile var yer açılsın diye ama ı-ıhh. Kedilerle çok aram yok niyeyse, uzaktan sevmek en güzeli…

Kuş mu alsak diye düşündüm, kafesten çıkarmak lazım arada dolaşsın diye ama sonra bunu birde yakalaması var,elleyemem…

Mağazanın içinde balık mı alsam kaplumbağa mı diye düşünürken buldum kendimi, minik su kaplumbağaları da çok sevimliydi aslında ama kabının ağzı açık olacağı için onları mıncık mıncık eder diye vazgeçtim, bide dışarı falan çıkarsa (çıkar mı bilmem  ama)  yine ellemek lazım diye vazgeçtim.

Geriye seçenek balık kaldı. aslında çiklet balıklarını daha çok beğenmiştim ama büyüyormuş onlar, bir de motorlu akvaryum falan lazımmış.  Mecbur klasik japon balığı aldım:)

 

Kadıköy-20130329-03666

 

yanında maması birde bilmem ne solüsyonu verdi adam. ayda bir suyuna 1 kapak koyun dedi. Ofise gelince bir bakliyat kavanozunu boşaltıp  yıkayıp attım balıkları içine:) adamın dediği gibi solüsyonu da koydum.

Solüsyonun üstünde 1 litreye 4 damla yazıyormuş umarım fazla koymamışımdır. Şimdilik alışmaya çalışıyorlar sanırım çünkü yeni yeni salınıyorlar kavanozda..

 

Bakalım bizim bücür görünce ne yapacak? Çok meraktayım çookkkk:))

 

 

 

 

 

2 responses to “Ailemizin Yeni Fertleri

  1. Meriç’te hayvansever her türlüsünü evde bakmak istiyor, bu bazen kuzu bazen böcek, kedi, köpek olabiliyor 🙂 biz su kaplumbağası aldık, balık aldık bakması en kolay diye ama maalesef bakamadık hem Meriç üzüldü hem biz. O ısrarla eve hayvan istiyor ama ben artık korkuyorum 😦

  2. Geri bildirim: Hokus pokus | kelimeperisi·

Bir Cevap Yazın

