Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan

Bu seneki 23 Nisan kutlamalarımızı yine keyifli bir şekilde gerçekleştirdik.

23 Nisan ‘da çocuk olmak başka bir şey… bambaşka… Bu yaşa geldim hala bayramlarda yüreğim bir başka çarpıyor, hisleniyorum, heyecanlanıyorum. İstiyorum ki oğlumda bu çoşkuyu yaşasın, biz bırakılan bu vatan için kanını döken atalarımıza  sırtını dönüp “bana ne kardeşim demesin, diyemesin”  Hele ki  o atalardan birinin sülalesinden geliyorsa….

Atatürk’ün kıymetini bilsin… Doya doya, göğsünü gere gere her daim “Ne Mutlu Türk’üm diyene”  desin, bayrağını toprağını çok sevsin, ezdirmesin.

O yüzdendir bebekliğinden beri her 19 Mayıs yürüyüşünde tüm o kalabalığa rağmen fener alaylarına pusetle dalmam, oğlanı omuzlarımda belim kopma pahasına taşımam…

23 Nisan’da geçen sene Bağdat Caddesindeki dünya çocuklarının geçit törenlerini izlemiştik…

Bu sene aslında (ki ben plan yaparken ondan daha çok heyecanlanıyorum) niyetim  Caddebostan sahildeki  uçurtma şenliğine katılmaktı ama kısmet olmadı.  Gökyüzüne Türk Bayrağı desenli uçurtmalar uçuracaklardı diye biliyorum.

Ama bizim şirket ne yazık ki resmi tatillerde de çalıştığı için ve ben 23 nisanda oğlumla olmayacaksam niye çalışıyorum ki diye delirip yarım gün izin kullandım.

Hep birlikte Ankara’dan gelen Mediha annemizi de alıp Üsküdar’a geçtik, gezindik, yemek yedik, istediği bir oyuncağı (bu sefer  paşamız “Pegakus” ( pegasus yani  uçak ) istediğinden ona bir uçak  ve  geçenlerde kuzenimin nişanına giderken illa takacağım diye tutturduğu büyük büyük dedesinin saatini artık rahat bıraksın diye  ona bir kol saati aldık, sonra da bindik bir motora açıldık boğaza…

Dedik bir Eminönü yapalım ama o da ne  kalabalık,her yer tıklım tıklım ama gitmişken hemen  gerisin geri dönmek olmaz diye bir tur attık, mısır çarşını gezdik, sahilde bir çay içtik dinlendik, sonra yine bindik motorumuza evimize (anadolu yakasına) geri döndük.

Kuzu çok yorulduğundan takside sızdı, taksiden arabaya geçirirken bile uyanmadı:)

Doğruca Mediha annenin kardeşi Nezihe Teyzenin  evinin bahçesinde bi fasıl daha çay + sohbet yaptık, bizim yavru bisiklete bindi, bahçedeki parkta oynadı falan derken oradan da kalkma vakti geldi, babamız Mediha annelerle misafirliğe giderken bizde ana-oğul attık kendimizi Göztepe Özgürlük Parkına 🙂

Özgürlük Parkında akşam 20:00de Eti çocuk tiyatrosunun “Çizmeli Kedi” oyunu vardı açık hava tiyatrosunda…

14939253

Uğurcan Çizmeli Kediye bayıldığı için götürmeyi çok istemiştim ama  bir türü denk gelmemişti. Bir de bu sefer onun haberi yoktu bu tiyatroya gideceğimizden…Özellikle söylemedim ki bir terslik olur da gidemezsek üzülmesin diye…

Koştur koştur kapıdan girdiğimizde yeni başlamıştı tiyatro. Doluydu ama çok tıklım tıklım değildi çok şükür. Hemen sahnenin karşısında bir yere oturup seyretmeye başladık.

Çok güzeldi… Benim bile tadı damağımda kaldı, çocuk tiyatroları , hele ki müzikaller  çok güzel ve çok keyifli oluyor.   Doğru düzgün akşam yemeği yemeğe fırsat bulamadığımız için öğleden kalan yarım döner ekmeğini tiyatro seyrederken yedirdiğim için  çok susadı ve yanımdaki temiz yüzlü bayandan iki dakika göz kulak olmasını rica edip koşa koşa çıkıp parktaki büfeden içecek alıp geri döndüm. (siz sakın yapmayın ama vallahi gidip gelene kadar bin tane felaket senaryosu kurdum kafamdan,nasıl koştum anlatamam, sakat iş yani… )

İçeceğini de bitirdikten 10 dak. sonra tiyatro bitti:) Uğurcan’ın tek takıldığı konu niye çizmeli kedinin kadın olduğuydu:)) Sanırım çizgi filmindeki kedi erkek olduğu içindi.. haa bir de kedinin kılıcı yokmuş:) Aslında vardı beyaz bir kılıcı ama sanırım bizimki daha afilli bir şey bekliyordu:)))

20 dak.  eve geliş yolunu 1 saat 10 dakikada tamamlayıp (o ne trafikti öyle) günü bitirdik:))

Bence güzel bir 23 Nisan oldu. Umarım herkesinki de en az bu kadar keyifli geçmiştir….