Düzeltme: Okul Zatürresi diye birşey yokmuş, O aslında Atipik zatürreymiş.

Hani bi önceki yazımda yazmıştım ya okul zatüreesi olmuş oğlum diye…

Meğer tamamen sağır duymaz uydurur durumu olmuş:))

Doktorumuz  eşime Atipik zatürre demiş,eşim bana a tipi zatürre demiş  ve ben bunu okul tipi zatürresi diye anlamışım:))))) Üstelik de bunu dun attığım tivitin üstüne eşim bana gelip aa hastalığın adı okul zatureesi miymis deyince anladım. Sen demedin mi dedim. yoo dedi…

untitled

 

Velhasıl kelam çok uydurukçu bir insanım:) belli… bi de utanmadan yazmışım pehh…

 

****

Ayrıca dün akşam ateşte 39.9’u  gördük, ateş düşürücüler 4 saatte bir verilmesine karşı 3. saatin sonunda ataş tavan yapıyor, bizde çocuğu ılık suyla silmeye başladık. ateş düşünce kuduruk moduna bağlıyor, çıkınca pestil moduna…

iştahı hala yok ama çok şükür kusma yok, çok susuyor (özellikle geceleri), az da olsa boğazından yemek geçiyor..

Az yemek: 5-6 kaşık çorba veya 3-4 çatal yemek  veya 3-4 adet meyve…

Sözün özü: 1 kaşık yemek,  hiç kaşık yemekten daha iyidir.

*****

Ayrıca zatüree mi zatürree mi yoksa zatürre mi çözemedim. Her yerde farklı  bir yazımı var. Bilen  varsa deyiversin de öğrenelim…

 

5 responses to “Düzeltme: Okul Zatürresi diye birşey yokmuş, O aslında Atipik zatürreymiş.

  1. Geri bildirim: okul zatureesi diye birşey varmış… | kelimeperisi·

Bir Cevap Yazın

