Gece sohbetimiz: Geliş sebebi

(28.07.2013)

Yaklaşık 1 saat önce…

ben: oğlum yatma vaktin geldi hadi yatağa annecim…

u.can: ……

ben: oğlum hadiii

u.can: ….

ben: oğlummmmm!!!!!! bak 3’e kadar sayıyorum elindeki oyunu bıraktın bıraktın yoksa ben alıp kapatıyorum ona göre!

u.can: ya anneeee oynuyorum…

ben: biir …iki… (ikide velet gözümün içine bakar) anne 3’e geçmeden iki buçukta bir duraklar…. ve  üç… (tablet bilgisayara elinden alınır.)

tabii kızılca kıyamet kopar, feryat figan ağlar bakar ki takan yok söylene söylene yatağa….

yatakta:

u.can: anne ben sizin çocuğunuz olmasaydım napardınız?

ben: Nasıl yani?

u.can: ben size gelmişim ya, yani gelmeseydim diyorum

ben: olmaz ki biz seni istedik, sen geldin, sende bizi istemişsin ki geldin (gece gece 5yaş için fazla felsefi oldu bu konular ama merak işte:)

u.can: evet ben istedim ama…

ben: ama ne bebeğim?

u.can: ama ben siz bana kızmazsınız diye gelmiştim aslında…

:))

****************************************************

Uyuduktan sonra fark ettik ki;  babası tabletinde oyun oynamasın diye, babasının tablette oynadığı oyunu babasının  telefonunda bulup, telefona  yüklemiş :)))

 

2 responses to “Gece sohbetimiz: Geliş sebebi

Bir Cevap Yazın

