Dişi köpek ve ballı düdük

Geçen gün  Uğurcan’la bizim ofise geldik, öğle yemeğinde muhasebe müdürümüz benim oğlanı azıcık kızdırdı:)

şöyle ki; oğlum bana sarılıyorken  İsmail Bey : “sarılmasana benim kızım o” dedi. benim oğlanın ” o benim annem” cevabına da senin annense benimde kızım dedi. benim şaşkın oğlan da (cidden şaşkın çünkü dedesinin yanından geleli hepi topu daha 2 hafta  anca oldu) buna bir güzel kanmış. Çıkışta İsmail Bey oğlanın örümcek adamını elinden alıp zırlattıktan sonra yemekhane çıkışında benim oğlan bana dönüp aynen şöyle dedi “Senin de amma kötü baban varmış be”

Önce ne oluyor dedim ama sonra İsmail Bey’i babam sandığını anlayıp koptuk, tabii bu arada İsmail Bey’de köşeye bizi korkutmak için köşeye saklanmış, ama çocuğun cevabını duyunca gülmekten korkutmaya fırsat bulamadı ayrı:)))

Adamcağızın köşeden  çıktığını görünce bizimki başladı benim ananemin dişi köpeği var gelip ısırır seni demeye.

Köpek kısmını anladık da dişi kısmını anlamadım çünkü köpek dişi değil bir kere. Doğal olarak uğurcan’a oğlum ananenin köpeği erkek unuttun mu dedim. (bir yandan da erkeği dişiyi nasıl açıklarım’ı düşünüyordum) bizimki “hayır anne bilmiyor musun dişi o, ağzında  dişi var yaa” demez mi:))

Dişi köpeğin dişli köpek olduğunu öğrenince tabii yine bi kahkaha tufanı koptu:))

*******

ninja  ile temizlikçi arasında kalan örümcek adamımız:))

ninja ile temizlikçi arasında kalan örümcek adamımız:))

*****

Dün akşam yatarken dökülen inciler:

– anne sen böyle saçlarını tokalamasan, öyle daha güzel olur bence

-peki oğlum

-yanaklarına da böyle yap (yanakları çimdikliyor) (sanırım allık sür demek istiyor ki hiç kullanmam)

-peki annecim

-birde gözlerine sim sürsen  çok güzel olur

– :S

******

Bu sabah  oğlanı uyandırmaya çalışıyorum ama öyle güzel uyuyor ki   seslenmeyle de kalkmayınca bende mıncırma moduna geçiş yaptım, hem mıncırıyorum  hem balım kamağım diye seviyor, öpüyorum falan. neyse zor bela gözünü açtırdık

Ballı lokmam hadi kalk dedim, kolunu falan öpüyorum babası da içerden sesleniyor tüm ballarını bitirme bana da bırak diye.

Bizimkinden inciler dökülüyor:

– Bitmez baba merak etme, arılar bal yapıyor ya, bende ballarım bitmesin diye onların ballarından yiyorum çok…

🙂

Bir Cevap Yazın

