Kısa notlar…örümcek, ilk yazı çalışması ve Bahçeli:)

Geçtiğimiz cumartesi Uğurcan ofise geldi, tüm gün benle mesai yaptı, akşam üstü de ofise büyük patron (patronların babası) geldi.  Bizimkine merhaba dedi ama sağolsun benim kuzu yediği keke o kadar dalmıştı ki, birde malum yabancılara pas vermeme huyu var, hiç yüz vermedi adamcağıza.

Büyük patron aslında çok otoriterdir, sert ama babacan da bir tavrı vardır.  Ben şahsen duruşunu Atatürk’ün yaşlılık resimlerindeki haline  benzetirim. Göz kısmı kaş yapısı, tavrı falan… bence çok benziyor.

Neyse bu sabah, biz okula gitmek için hazırlanırken Tolga erken kalkıp televizyonu açmış, televizyonda da o sırada Devlet Bahçeli konuşuyordu.  Bizimki durdu durdu “aaaa annee bu sizin ofise gelen adam di mi? dedi,  saçından tanıdım dedi:)

 

***********************************

 

Yine geçen cumartesi işyerinde…

Benim sıpa tuvalette rastladığı minik bi örümceği ezdi. Bir de  bana gösterdi bak ezdim diye…

Sen misin ezen?  Başladım söylenmeye,

– Ama annecim yazık değil mi? Onun da annesi babası var, şimdi çocuklarını senin ezdiğini anlarlarsa gelip sana zarar vermek istemezler mi? dedim.

U.can: Nerden bilecek ki burada olduğunu?

– Ne demek nerden bilecek, ben senin başına bir şey gelse bilmez miyim? Anneler hisseder bir kere, hem sana bir şey olsa ben ne kadar üzülürdüm , şimdi onun da annesi üzülmüştür dedim.

Tabii ben bunları söylerken  bizim ofiste camla duvarın birleştiği yerde  doğal olarak yetişen (!) koskocaman bir örümcek ağımız ve  uzun bacaklı örümceğimiz olduğunu unutmuştum.

Biz kuzuyla bu muhabbeti yaparak yürürken ofisin kapısına geldik, ben tam kapıyı açarken kuzucan;

“Şişşt anne sakın annesine söyleme tamam mı dedi”

(hay dilimi eşek arısı soksun, abartmışım  azcık:)

 

Not: dün itibarıyla örümcek ağını temizlettik …

*****************************************

Aşağıdaki de yine cumartesi günü ofiste kendi yaptığı yazı çalışması…

babasını çok özeldi bu ara (yurtdışındaydı) her yere adını yazıp, onun gibi giyinmek istiyor…

Anne bana Tolga yazmayı öğretsene, imza atmayı göstersene  diye geldi, bende gösterdim.

Üsttekini ben yazdım harf harf, alttakini de Uğurcan:) en alttaki B’ de buya’nın b’siymiş, ama   buya’nın u’suna gelince içine 2 nokta yapıp (Ü olarak)  gülen yüze çevirdi şekli:))

Ataşehir-20131005-00798

 

*************

Geçen gece yine uyku öncesi çenesi düşünce ;

– Anne biliyor musun biz okulda bir şey söylemek istediğimizde elimizi böyle (parmağını havaya kaldırıp)  izin istiyoruz dedi

Ben: aaa ne güzel biz de okulda öyle yapardık, kim elini kaldırırsa öğretmeni onun konuşmak istediğini anlayıp söz verirdi, öyle konuşurduk dedim (demek ki yuvadaki son senesinde baya ciddi ciddi okula hazırlıklara başlamışlar:)

aferin 🙂

 

 

Bir Cevap Yazın

