Doğumgünü öncesi…

Yarın minik balığımın 5. yaşgünü…

5 yıl ne kadar da çabuk geçti, koca herif oldu, dil pabuç kadar:)

Çok komik , çok akıllı bir çocuk oldu… yaşadığımız onca güzel şeyin yanında bolca inatlaştık, bağırıştık, kavgalar da ettik kendisiyle…

Kasım ayı için gayet güneşli ve sıcak bir günde dünyaya geldi, sayesinde bende pastırma yazının ne olduğunu öğrendim:)

Öğrenmelerim bitmedi… Sayesinde hala öğreniyorum…

Bu seneki gerçek doğum gününde (yani yarın)  babası yurtdışında olduğu için yanımızda olmayacak ama Cuma günü okuldaki kutlamasına yetişecek. Ayrıca pazar günü de evde kendi aramızda bi başka kutlama daha yapalım diyoruz.

Ama gerçek doğduğu günü de es geçmemek lazım deyip ofisteki kızları bize topluyorum:)

Büşbüş ablası, İlknur  halası ve Güns ablası gelecek.  Bana; doğumgünü bahane, kızlarla kaynatma şahane olacak, oğlana mum üfleme  ve deli gibi kızlarla oyun oynama olayı olacak. Kızlara oğlumu yoğurma terapisi olacak :)) e daha ne olsun?

Şaka bir yana nerdeyse hemen her sene doğum gününü tek 1 gün olarak kutlayamadık. Herkes bir araya gelince curcunadan ben hiç birşey anlamıyorum parça parça olunca daha keyifli…

Bu seneki doğumgünü pastası için oğlan yine “ben10” istedi, ama  daha 1 hafta önce demir adama bayılmıştı. Bende ortaya karışık olsun dedim ne kadar sevdiği karakter varsa büyüklü küçüklü  bir kolaj yaptım (Pasta resmi doğum gününden sonra) Bütün sevdiği karakterler doğumgününü kutlamaya gelmiş gibi olsun istedim:)

Biliyorum içimdeki çocuk hiç büyümüyor,  büyümesin de zaten ama benim oğlanla biraz daha empati yapsa fena olmayacak.

Sabır stoklarım eskisi gibi dolu değil artık, oğlum büyüyorsa da biz de yerimizde saymıyoruz sonuçta:) yaşlandıkça daha bi asabi mi oluyoruz ne? (bunlar sadece bahane malesef :P)

Neyse sonuç olarak yine diyorum ki iyi doğurmuşum beeee…(evet burda bi anne egosu patlıyor:)

Ve güzel oğlum,yavrum,kuzu kulağım…

İyi ki doğmuşsun, iyi ki gelmişsin, seni çok seviyoruz ama “ısmanak” yenmeden büyünmez bu bir, ikincisi de sabahları 1 kaşık yedirdiğim ama tadını beğenmediğin bala ben propolis damlatıyorum, bala suç atma;)

Not: 2 gecedir kendi yatağında yattığın içinde ayrıca teşekkur ederim, umuyorum en kısa surede geceyi de odanda tamamlarsın;)

2 responses to “Doğumgünü öncesi…

Bir Cevap Yazın

