Yaşlılar evlenmezmiş:)

Bu sabah  giyinirken boynumdaki payetli atkıyı (hani şu yosun şeklinde olanlardan) gördü.  Payetlerinden ışık yansıdığı için şıkır şıkır gözüküyor ya anında fark etti…

U: A  anne ne güzel kolye bu ışıklı ışıklı

Ben: Teşekkur ederim annecim

U: Benim de Micheal Knight saatimi de ben evlenirken ışıkla kaplar mısın?

Ben: Kiminle evleneceksin?

U: Bir kızla

Ben: E hani benimle evlenecektin?

U: Anne sen yaşlı olacaksın o zaman, yaşlılar evlenmez ki..

Ben: Kim diyor ? (İçimden bi Esra Erol’u izle de gör diyesim geldi :P)

U: Yaşlılar yaşlılarla evlenir o yuzden sen babamla evlen!

🙂 Eee küçükken “ben seninle evlenicem” diye peşimden düşmezdin, şimdi benim sıram:D

*************************

Başka bir gün,  hep birlikte salonda tv izlerken  karı-koca mutfağa geçmişiz.   Ben yiyecek birşeyler hazırlamaya, Tolga da su içmeye gelmiş.

Bizimki koşa koş gelip:

U: Siz napıyorsunuz bakimm benden gizli gizli hııı?

Biz: ??

U: Benden gizli birşey yaparsanız benim beynim görür bir kere, siz benden gizli bir şey yapıyordunuz

🙂 Beynini sevsinler..

****************

Bazen de kızacağımız birşey yapıyor sonra;

Aslında ben yapmayacaktım ama beynim öyle düşündü…

Bahaneye gel..

***************

Bazen de evde bir şey arıyor mesela:

Oğlum yok diyorum. Cevap: ya varsa anne?

Olmaz diyorum, ya olursa  anne diyor…

Bazen inat edip olduruyor ya, demek ki oluyormuş diyorum kendime…hevesini, hayalini kırmamak lazım…

İnsan isterse herşey oluyor.  Yeter ki biz set çekmeyelim.

Bir Cevap Yazın

