Ağlama krizi sebebi olarak fırın…

Dün Uğurcan’ı  yuvadan babası aldı. Biraz da erken aldı. Zaten bu sene yuva ilkokula yönelik çalışmalar yaptıkları için daha az  oyun oyunuyorlar. Dolayısı ile bizim bıdık  azıcık oyun oynatıyorlar diye okula gitmek istemiyor.

Biz de  oyun kısmını mümkün olduğuna evde telafi etmeye çalışıyoruz.

Dün babası erken alınca(servisler gitmeden önce)  pek bi sevindirik olup, ohh bu sefer ben hepinizden önce gidiyorum diye hevesle gelmişler eve…

Akşam ben geldiğimde televizyonda uçaklar filmini seyrediyordu “anne koş bak ne seyrediyorum diye” cıvıldadı:)

Önceden sinemasına gitmişti zaten, filmi seyrederken de  bir yandan da legolarıyla uçak yapmış, onu gösterdi.

Neyse diğer tarafta eşim hasta,koltukspor…

Mutfağa geçtim birşey hazırlamak için, sanırım o ara film bitti, bizimki legodan uçağını getirmiş kenarda duran fırının üstüne yampiri koymuş.  Sonra o uçak ordan yere düştü parçalandı

Aman Allah’ım.. o nasıl ağlama..çocuğun dünyası yıkıldı (belli ki birde uykusu var) vay efendim uçağı nasıl düşmüşmüş,  hepsi benim suçummuş ( niye dedim) o fırını oraya niye koymuşum da…

Allahım Allahım şıpır şıpır ağlıyor çocuk…İşi gücü bıraktım yere oturdum aldım bunu kucağıma, annecim yeniden yaparız diyorum ,sen görmedin ki nasıl yapıldığını , daha gelmemiştin eve diyor.

E sen yaparsın bende yardım ederim dedim bu seferde  hatırlamıyorum ki nasıl yaptığımı  unuttum gördün mü diye ağlıyor.

Biraz kucakladım öptüm kokladım sardım, sonra bir kere yaptıysan yine yaparsın hemde daha guzelini yaparsın  dedim yine de ikna edemedim. Vay efendim ben fırını oraya koymasaymışım onun uçağı düşmezmiş te (ki böyle anlarda sen gülünce daha da uyuz olup trip yapıyor bu yer cüceleri) uçağı kırıldığı için ben şimdi ona yeni bi uçak almak zorundaymışım da… (konuya gel!)

Ne oyuncağı istiyorsun dedim şıp diye sustu:) başladı uçağını anlatmaya…

Sabahın beşinde de uyanıp “anne keşke dusty’nin pervanesi olmasaydı da pegakuş gibi kanatları olsaydı” diye söylendi durdu:))

uaklar-trke-fragman_7010854-19700_640x360

 

2 responses to “Ağlama krizi sebebi olarak fırın…

    • aman ne güzel:)) konuşamadıkları dönemde çok keyifli, konuşmaya başladıkları da.. işte tek sinir yanı pabuç kadar cevap veriyor olmaları:)))

Bir Cevap Yazın

