Kara Şimşeğin Delirmiş Hali

Çocukların hayal güçleri muhteşem bir şey. Bize çok sıradan gelen bir şeyi o kadar tuhaf tasvir edebiliyorlar ki (bize göre tuhaf tabii) tadından yenmiyor.

Şöyle ki; Güncel çizgi filmleri kendi çocukluğumuzdakiler kadar  keyifli bulmadığımdan mümkün olduğunca evde seyrettirmiyorum. Okulda sınıflarında izledikleri bile beni yeteri kadar sıkıyor. Her ne kadar iyi karakterlerde olsa (misal: Ben 10,bakugan..vs) benim kriterlerime uygun değil (çok biliyorum ya!)

Evde zaten çocuk kanallarına baby tv,planet çocuk , disney junior falan seyredebiliyor.  (bu kanallarda miki fare, scooby doo, korsan jack falan oynuyor,onlarla sorunum yok)  Asıl sorun araya reklam alan kanallar…

Her neyse çocuk benim keyif benim:) diyerek  bu çizgi film olayına şöyle bi çözüm buldum.

Bizim çocukluğumuzdaki filmleri internetten izlettiriyorum. Olaya ilk olarak “Şirinler”serisi ile başladım. şirinleri masal kitaplarıyla da destekledim. Sonra “Pembe Panter’e geçtik. Onu da sevdi. Derken pazar sabahları TRT1’de Kara Şimşek’e rastlayıp ailece yeniden seyrettik (şu anda yayınlanmıyor dolayısı ile bu geç kalınmış bir yazı aslında).

Çocukken en sevdiğim filmlerdendi. 2013 yılında seyrettiğinizde film hileleri çok komik gelse de, yine de çok keyifliydi. Bizim kuzu için süper büyüleyici,  ekstra hızlı bir araba…

Tv’deki bölümler kesmeyince tabletten seyretmeye başladı.

Ara not: Bu arada bizim oğlanın siyah gömlek siyah pantolon takıntısının babasından değil Micheal Knight’tan geldiğini farkettik. O da hep siyah giyiyor.Uğurcan söylemese  çok farketmeyecektik sanırım

Filmden o kadar çok etkilendi ki, koluna saat takıp (micheal knight saati) saate komutlar falan veriyor, oyunlar oynuyor. Geçen yaz  kendisine örümcek adamlı saat almıştık zaten ama bu sefer siyah saat istiyordu.

Bir gün bizim ofise gediğinde iş çıkışı Carrefour’u gezerken tesadüfen saat&saat’in camında siyah spor adidas saatini gördü ve vantuz gibi cama yapıştı “anneee micheal knight saati baaakk” diye.

Saat şu:

Micheal Knight saati

Micheal Knight saati

İeri girdik, fiyatını sorduk. Paranı biriktir al  dedik. O saat için eline geçen her kuruşu, her para üstünü havada kapıp  kumbarasına atmaya başladı.Birkaç hafta sonra da ilk dişi düşünce  parasının eksik kalan kısmını diş hediyesi olarak biz tamamladık.  Koşa koşa gittik aldı saatini.

Aman allah’ım bir mest… bir mest. O saat kola yapıştı, çıkmaz,  suya sokar, saatini yıkar, yatarken çıkarmaz.

Kolunda saatin izi çıktı  artık o derece.. bir de ışığı var. Gece yatmadan açıp bakıyordu:) Bana en yarayan kısmı ise alarmı oldu:) uyanma saatine kuruyordum kendi kendine kalkıyordu  (ilk zamanlar tabii)

Sonuç itibarı ile polis, asker,örümcek adam karakterlerimiz gitti Micheal Knight geldi.. (ki bu yazıyı yazarken  o da gidip yerine demir adam gelmişti:)

Geçenlerde yine tabletten Kara Şimşeği seyrederken bir şekilde Cem Yılmaz’ın Opet reklamı için çektiği  GİTT  reklamını açmış,  kıkır kıkır gülüyor.

Neye gülüyorsun dedim.

“Anne bak Micheal Knight’in delirmiş hali” dedi:)

Ama o Micheal Knight değil dedim . “Olur mu baksana arabasına vaoov vaooov yapıyor” dedi.

Adamı ikna edemedik o olmadığına bir türlü…

Oynaması için  aldığımız siyah spor araba için yorumu: bu kit değil, onun önü üçgen anne  bilmiyor musun )

Ve evet önü arabanın önü cidden üçgen:/

bknz:

modelini bilmesem de önü üçgen kit'imiz..

modelini bilmesem de önü üçgen kit’imiz..

Bu da meşhur reklam filmimiz..tık tık

Reklamda bir yer var. Ezberlemiş… söylüyor söylüyor gülüyor:)

Cmylmz: -Genel bir tarama yap git

Git: – ne? saça mı?

Cmylmz: -Saça mı? ne saçı ya?

Bir Cevap Yazın

