Baba kuzusu

Eşim bir haftadır yoktu.  Aslında hepi topu 3 gün olmayacaktı hesapta ama uçak hava şartlarından kalkamayınca ha bugün ha yarın derken bir haftayı buldu yokluğu…

Onun yokluğunda anne-oğul süt liman geçindik. Didişmemiz olmadı çok şükür:) Açıkçası en çok sabah kalkıp okula gitme kısmı beni çok endişelendiriyordu çünkü genelde hep o hengamede ana-oğul didişip kriz yaşıyor ve babamız tampon vazifesi görüyordu. Ama dediğim gibi çok sorunsuz geçti yokluğunda bu süreç:)Mutluyum  efendim.

Ve dün gece oğluma babasının o gece geç saatte geleceğini ama kendisinin onu ancak sabah göreceğini söylemiştim. Tabii bizimki hemen sokak kapısını açıp bakim babam gelmiş mi diye ikide bir bakmaya gitti:)

Gece babası geldi,bizimkini öptü kokladı ama bizimki uyku sersemi tabii farketmedi bile:)

Ve sabah….

Uğurcan sabaha karşı uyandığında yatağında tek yattığını farkedince kalkıp bi koşa koşa  koynuma gelirdi. Bu sabah yine aynı şekilde koştura koştura geldi ama tam kapının önünde durdu, babasının horultusunu duyunca gitti onun koynuna girdi.” Babam ben seni çok özledim” dedi.  “Benim yeni oyuncaklarım oldu biliyor musun”  diye bıcır bıcır anlatmaya başladı. hadi uyu da sabah anlatırsın deyince peki dedi, uyudu kaldı.

Sabahın kör karanlığı olmasaydı da fotoğraflarını çekeydim keşke… Neyseki beynime anlık görsel olarak kayıt ettim.

Ama çok güzellerdi yaaa…

(Maaşallah deyin;)

 

bir başka baba kuzusu  anının resmi:))

bir başka baba kuzusu  anının resmi:))

2 responses to “Baba kuzusu

Bir Cevap Yazın

