Bütün nazlar toplandık

Bütün nazlar toplandık, toplandık, toplandık, annemize yolladık, yolladık yolladık. ( Nil İbrahimgil tarzı okuyun lütfen)

Aynen  durum bu arkadaş… Velet aylarca bana kök söktürsün, ben bütün bir kış neredeyse her gün siyah pantolon siyah gömleği akşamdan yıkayıp kaloriferde kurutup sabah geri giydirebilmek için çırpınayım. O n’apsın anneannesinin geldiği günden beri her gün dolaptaki her kıyafeti tek tek giysin.

Şaka gibi…

Bana mı bütün nazı anlamadım ki?

Şimdi derin bir  nefes alıp tekrar açıklıyorum:

Daha önceki yazılarımda oğlanın dönem dönem siyah gömlek -siyah pantolon takıntısından, illa kravat -papyon takıp okula gitme sevdasından sonra en son iron man gibi giyinip sarı penye- gri/ lacivert pantolon (ne alakaysa) giyinme sevdalarından bahsetmiştim.

Her seferinde bu da geçecek gözüyle bakıp bir müddet müdahale etmemeye çalışıp tahammül sınırlarımı aşmaya başlayınca  başlayan hırgürler neticesinde  (ki az daha sabredebilsem geçecek belki de) yeni bir moda akımı yaratıyor Uğurcan.

Oysaki 1 hafta kadar önce Tolga’nın iş gezileri dolayısı ile yaşadığı şehirden  İstanbul’a transfer edilen anneanne  geldiğinden beri adam her gün başka bir kıyafet giyiyor.

Mesela bugün anneannesiyle Kozzy’e tiyatroya gittiler.  Uğurcanın halasının da orada  işi olunca o da katılmış onlara. Az önce whatsapptan  ne yapıyorsunuz diye  sordum. Halası “yelken klübüne geldik yemek yiyoruz” yazıp bir de  resim göndermiş… Resme bir baktım oğlanın üstünde  hiç görmediğim bir hırka. (ki oğluma  hırkayı beş yılda  taş çatlasın 5 kere giydirememişimdir.)

IMG-20140301-WA0002

Velhasıl  kelam bugünün blog konusu aslında başka bir şeydi ama resmi görünce yaşadığım şoku yazmamak olmazdı..

Kendime not: İnadın b*kunu çıkarma, büyüyor işte çocuk. Ve büyüdükçe öğreniyor az sabret!!!

Size tavsiye:  Eğer küçük çocuğunuz var ve bilumum huy değişikliği,kriz dönemlerinde sabrınız azalıyorsa yalnız değilsiniz. Bu dönemlerde benim gibi  neyi yanlış yapıyorum , nasıl düzeltirim için kitap bakıyorsanız Yankı Yazgan’ın kitaplarını tavsiye ederim. Hayatımda ilk defa bir  kitabı sondan başa doğru okudum.  Kitap alınca en arka sayfaya bakmak adetimdir. Zaten kitabın adı “250 soruda çocuk büyütmek”  O en son sorudan bi başladım 3  günde 1. soruya gelmişim.

Yankı Yazgan( ve eşi Şule Yazgan) gayet bize uygun Türk kafa yapısında cevaplar vermiş. Ben bayıldım. Şimdi “düşe  kalka büyümek’e el attım. Bitirince onu da yazarım belki.. Malum  gündem blog  yazmaya pek müsait değil.  yazmak için ciddi bir konsantrasyon ve sakinlik gerekiyor ki o da bende epeydir yok:(

İdare edin azıcık ama unutmayın:

Günün en karanlık olduğu an, aslında aydınlıktan  hemen önceki andır.

3 responses to “Bütün nazlar toplandık

    • seni mahkemeye verebilirim,,,izinsiz, bakımsız,tipsiz halimi yayınladın diye. tabii halanızı da

Bir Cevap Yazın

