Regresyon, Şifacı ve Mucizeler

Geçenlerde regresyon eğitimine gittim ben:)

Eğitime gitmeden regresyonun ne olduğu ile ilgili Tüten‘in ve Pınar‘ın sayfalarında üç aşağı beş yukarı okumuş olsam da ne dilim dönüyor ne de tam ne olduğunu anlayabiliyordum…

Daha yeni bir arkadaşımdan gelen  “İş hayatında Melekler” adlı kitabı okumuş pek tanıdık şeyler hissetmiştim. Aslında regresyon  muhabbeti de  bu konunun devamı olarak karşıma çıktı.

Meleklerle ilgili detaylarımı önce uzuuun uzadıya buraya  yazıp sonra birden konu dışı diye sildim:)

Neyse efendim bir gün Pınar’ın İstanbul eğitiminin tanıtım  tanıtım tweeti düştü bilgisayarımın ekranına. (daha önceki davetlerini de görüyordum ama İstanbul’da değildi hiçbiri) Kaldı ki bu tür sosyal ortamlarda  dönen seminerlere genelde “blogcu”lar rağbet ettiğinden  bana  fazla reklam kokan hareketler gibi geldiğinden ısınamıyorum bir türlü.

Hem zaten seminer olsa olsa mutlaka Avrupa yakasında olur, şimdi kim iş çıkışı taaa karşıya geçecek nasıl olsa biri yazar okurum (blogcu olayına kıl olabilirim ama bu okumadığım anlamına gelmesin. Sadece reklam gibi gözükmesin ama  buram buram reklam koksun olayı çok göze batıyor,sevmiyorum. Kiii bu da bu yazının konusu değil)

Böyle kafamda gitmemek  için binbir türlü  soru cevap yaparken bir anda kendimi Pınar’a seminer nerde yazarken buldum.

Ve seminer Anadolu Yakasında üstelik benim iş çıkışında hiç koşturmadan rahat rahat gidebileceğim bir saatteydi.

Tek kelime ile inanamadım. Sadece birkaç saniye içinde programımı yapmıştım bile…

Seminerin olduğu yere sallana sallana gittiğim halde yarım saat önce vardım. (tek başıma, çocuksuz olarak Bağdat caddesinde olmak çok şahaneydi) Saat gelene kadar sağa sola mı bakınsam bir şeyler mi atıştırsam diye nereye saldıracağımı şaşırmış vaziyette önce derin bir nefes alıp karnımı doyurmaya karar verdim.(yemek şart:) )

Hemen sonra Tüten’e mesaj attım ben geldim herkes nerde diye; meğer birkaç kişi çoktan gelmiş bile… Koşa koşa daireye çıktım. Kapıyı kocaman bi gülümsemeyle Pınar açtı.

Gülümsemek güzel bir şey azizim.Gülümsenerek karşılandığınızda otomatik olarak neşelenip tedirginliğinizi atıyorsunuz.

İçerdekilerle  tanıştık  ve seminerimiz başladı. Açıkçası Pınar’da bizim kadar  heyecanlıydı ama sadece eğitim başlayıncaya kadar…Sonrası zaten su gibi akıp geçti (tadına da doyamadık)

Gelelim Regresyon terapisinden öğrendiklerime…

Regresyon kelime anlamı ile sorunun kaynağına inmek demekmiş.

Reenkarnasyona inanıyorsanız ; ruh olarak defalarca  bu dünyada farklı kimliklerle var oluyoruz ve her bedende yaşadığımız travma yada sorunları çözemediğimizde bunlar bir şekilde bir sonraki gelişimizde tekrar karşımıza geliyor.

Bir nevi sınav durumu söz konusu…

Hayatınızda sürekli var olan aynı sorun başka başka insanlarla  tekrarlıyorsa sizin o konu ile ilgili  çözemediğiniz bir blokaj söz konusu. Zaten o blokajın ne olduğunu fark ettiğiniz anda blokajlar çözülüyor ve siz o sınavı geçiyorsunuz.

Olayın özü farkındalık aslında.

Diğer taraftan bazen de bir türlü anlayamadığınız ama sürekli takıldığınız noktalar var. Hatırlayamadığınız/ bilmediğiniz  ama bir şekilde tanıdık gelen hisler… Bunlar -reenkarnasyona inanıyorsanız – geçmiş yaşamlarınızdan  başınıza gelen ve geçemediğiniz sınavlar sonucu oluşan hisler  ya da -inanmıyorsanız- bilinçaltınızda yatan bir takım kilitli noktalar.

Regresyon terapisi burada devreye giriyor aslında…

Hafif bir transa geçip bilinçaltını açığa çıkartıp o sizi sıkan,üzen,bir şekilde  anlamlandıramasanız da  hissettiğiniz o duyguyu  neden yaşadığını öğrenip farkına varıyorsunuz.

Transa geçmek dediysek (ki terapiyi almadım, sadece ne olduğunu öğrendiğimiz bir seminerdi) uyumuyor(muş)sunuz ,  o anın ve dış seslerin de farkında olduğunuz ama aynı zamanda bilinç altını da görebildiğiniz bir yer…

Özellikle astım hastalıklarına, troid problemlerine (boğaz ve ses bölgesi rahatsızlıklarında) migren ağrılarına, mide rahatsızlıklarına iyi gelen bir terapiymiş. Zaten hastalıklar vücuttaki blokajlar sebebiyle çıkıyormuş.

Bu durumda bahsedilen hastalıkların olduğu yerler, zaten  enerji akışlarının kapıları olan çakraların denk geldiği noktalar. (bu konuda internette okuduğum kadarıyla namaz kılmanın da çakra ve enerji akışlarını aynı şekilde açtığı yazıyor. Mesela bu yazıyı yazarken rastgele bulduğum bir  yazı. )

 

Niye durduk yere bunu örnek verdin dersen her ne kadar günümüzde islam deyince akla -ne yazık ki-kafa kesen teröristler gelse de yerine aslında ne kadar mucizelerle dolu olduğunu fark etmenizi istemişimdir:)

 

Terapide anlatılan  bir çok  şey benim  ruhumda (sanırım)  tam olarak anlayamadığım ve anlatamadığım bir şekilde yerli yerine oturdu. Hani bazen sadece bazı şeylerin öyle olduğunu bilirsiniz. Nedenini nasılını bilmeseniz de doğru olduğunu bilirsiniz.

Bu da öyle bir seminerdi işte…

Enerjilerin biz istemeden nasıl gelip astral enerji alanımızın içine sızdığını ve bizim nazar dediğimiz (kötü enerjilere) maruz kaldığımız anlattı mesela Pınar.

Şöyle ki, hepimizin bir koruyucu kalkanı dediğimiz auralarımız var.  Ve bu kalkanlarımızın kalınlığı yada inceliği bizim aslında olaylara bakış açımız ve duygularımızla güçleniyor veya zayıflıyor.

Mesela bir olay olaydan önce siz eğer ki vay efendim şöyle olacak işler böyle ters gidecek dediğiniz anda hooop olayları zaten kendinize çekiyor ve  o savunma kalkanınızı inceltiyorsunuz ve dolayısı ile karşıdaki negatif enerji sizin kalkanınızın içine sızıyor.

Pınar bu örneği seminerde anlatmıştı: Örneğin bir arkadaşınızın çok canı sıkılıyor ve sizinle dertleşiyor ama o anlattıkça  çok rahatlasa da  negatif enerjisini size boşalttığı için siz o masadan yorgun ve mutsuz kalkıyorsunuz.

Bunun için yapmanız geren şey enerji temizliği… (asıl yazı bu ama siz öncekini de okuyun derim)

ya da en basiti (bunlar bana ters geliyor derseniz)  Ayetel Kürsi, Felak ve Nâs surelerini  okuyun. O da olmadıysa “Allah’ım  beni koru” deyin. püf noktası : dilinizden değil kalbinizden söylemeniz gerekiyor.

Kalbinizden söylemek için de o kalbinizi önce bi temizlemeniz lazım. (ilk olarak niyet etmek çok önemli)

Hepimizin bu hayatta karşılaştığı, bildiğimiz ya da bilmediğimiz rehberlerimiz var.

Regresyon terapisinde benim rehberimin  Mediha annem  olduğu çıktı ortaya mesela. Mediha anne ile tanışmam eşim sayesinde oldu.  Eşim vesile oldu yani.  ve ben bugün  aslında hiçbir  konuda anlaşamasak bile, hiç bir ortak zevkimiz olmasa bile niye onunla(eşimle) evlendiğimi anladım.

Ya da niye bir çok tasavvuf ehli insan varken benim özellikle Mediha anne ile tanıştığımı, neden yanında kendimi yuvada hissettiğimi.

Hikayeler(ya da mucizeler)  çok uzun aslında…

34 yaşındayken ben bugün ; hayatımızda yaşadığımız her şeyin  bir nedeni olduğunu ve bu nedenlerin bizim hayrımıza olduğunu, sınavları geçmemiz için bir çok fırsat elimize geçtiğini ve geçemedikçe aynı yerlerde dolanıp durduğumuzu anladım.

Fark edemedikçe geçemiyoruz, geçemedikçe bakış açımız küçülüyor ve mutsuz oluyoruz…

Mediha annemin sohbetlerinde neden hep bize “sınavsız sınavlar nasip eyle”  diye dua edin dediğini şimdi anladım mesela…

Ya da neden olumsuz bir şey söylemeyin, her şeyin  iyi yanından bakın dediğini… ne dilerseniz o geliyor çünkü…

Herkes kısmetinde olanı alır, kabının büyüklüğünce dolar.

Konuyu kendimce, dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım.Çorba etmiş bile olabilirim:) ama sizin içinizde azıcık bir merak uyandıysa ne mutlu buna vesile olanlara:)

geçmişyaşamregresyonu

Son bir not: üstteki linklerde bahsedilen, ışık, melek, ruhsal varlıklar ..vs. kavramlarına çok takılmayın işin özü hepsi Yaradana çıkıyor.

 

 

 

 

 

 

 

5 responses to “Regresyon, Şifacı ve Mucizeler

  1. siz seans aldınız mı acaba? terapi almadım demişsiniz daha sonra terapide benim rehberimin kim olduğu ortaya çıktı demişsiniz tam anlayamadım:) seans yaptırdıysanız fayda gördünüz mü, çözümlenen bir sorununuz oldu mu bunu merak etmiştim. yazı için ve şimdiden cevap için teşekkürler.

    • Perihan hanim,
      Bire bir seans almadım hayır, ama seminerin sonunda sinifca yaptığımız bir egzersizde rehberimizle tanıştık. Açıkçası ben enerji temizliğini daha cok faydalı buldum. Seminerin ertesi haftası enerjim epey yüksekti:) bütün bağları kesince insan acaip temizleniyor, güzel hissediyor.

      • Evet enerji temizliği kısmını da duydum o da baya ilgi çekici:) Peki tanıdığınız kimse var mı regresyon seansı yaptırmış, herhangi bi sorununu çözmüş olan? Açıkçası biraz kararsızım ama birçok şeyi de denediğim, fayda alamadığım bazı durumlar var hayatımda. O açıdan düşünüyorum, biraz insanların deneyimlerine ulaşmaya çalışıyorum öncesinde:

      • Yazıda linkini verdiğim mucizepinarinin bolguna bir göz atın derim. Eger istanbuldaysaniz pınar 24 nisanda istanbulda olacak. Madem ki bi cok şey deneyip fayda gormemissiniz bence regresyonu bir deneyin. Benim aklıma yatmıştı açıkçası..

Bir Cevap Yazın

