Sadece Oyuncak

Geçen gün oğlana hani şu içinden oyuncak çıkan yumurtlar var ya (ama kinder süpriz yumurta olan değil) ondan aldım.

Şeffaf paket içinde bildiğin yumurta görünümlü, iki ucunda iğne deliği gibi birer delik var.  12 ila 24 saat arası suyun içinde bırakıyorsun. yavaş yavaş çatlamaya başlıyor, kabuğu soyulunca içinden yumurta çıkıyormuş.

(üstünde öyle yazıyor)

buna benzer bir şey

buna benzer bir şey

 

 

Uğurcan merak edince aldık.

O akşam suya koymayı unuttuk dun aklımıza geldi. Yatmadan önce su dolu bi kaseye koyduk yattık.

Sabah Uğurcanın ilk işi sudaki yumurtaya bakmak oldu.  kabuğu yumuşamış, Uğurcan’da mutfaktan bağırıp duruyor anne bu yumuşamış , anne soyuyorum diye en son şöyle seslendi:

– Anneee  bunun içinden iğrenç bişi çıkıyor yapış yapış, soyamıyorum

Bi gittim baktım, yumurtanın içindeki oyuncağın etrafında plesanta gibi vıck vıcık birşey

Tabii ki hemen yumurtayı suyun altına tutup o jölemsi şeyi yıkaya yıkaya oyuncağı çıkardık.

yumurtadan çıktığı için oyuncağa bebek muamelesi yaptım:) bir yandan da anlatıyorum bak işte bebekler de annelerinin karnında böyle sıvı içinde duruyorlar o sıvı onları koruyor, doğunca güzelce yıkıyor doktorlar sizi sonra da göğsümüze veriyorlar dedim.

Bu sırada da oyuncağı iyice temizleyip kabuğundan çıkardım verdim Uğurcana.

Napıcam ben bunu dedi. Koy işte koynuna dedim. (Şefkat dozum fazla kaçmış benim)

“Aman anne yaa oyuncak  bu” dedi. Aldı oyuncağı gitti sıpa…

🙂

 

Not: bu arada yumurtanın resmini buraya koymak için internetten bakınırken anladım ki yumurtayı suda bırakıyorsun o belli bir sure sonra kendi çatlayarak içindekini çıkartıyormuş:)) biz dayanamayıp kendimiz halletik sanırım:)))

Bir Cevap Yazın

