Süt Dişi – Bölüm 2

Oğlumun ön alt 2. dişi de sallanıyor a dostlar…

İlkini Kasım ayında çıkarmış (az önce geçmiş yazılardan buldum, blog yazmanın güzel yanlarından biri:))

Darısını bu seferkine inşallah..

Bu sefer arkadan yeni diş çıkmış ama üstteki hala sallansa da duruyor.  ilk dişi anneannesi dişçiye götürüp çektirmişti, bu sefer dişçi dedin mi köşe bucak kaçıyor oğlan. Bana elletiyor ama bende çekemiyorum.

Düşmesi yakındır diye umuyorum.

Tolga’da yoktu bu aralar iş icabı dolayısı ile bir de baba özlemi ile birleşince dişe çok yüklenmek istemedim.

Her akşam anne babam ne zaman gelecek, ben onu çok özledim,gelmesine kaç gün kaldı sorularıyla perişan oldu çocuğum.

Babası yokken babasının yatağında uyuduk koyun koyuna, son iki gündür babasının parfümünü sürdü gitti okula:)

Neyseki bugün geldi eşim eve:)

Hasret bu akşam bitiyor. Oğlanın haberi yok, dönüş tarihi net olmadığı için ben pazar diyordum (erken umutladırmayayım diye)

Bu arada  İpekAG ‘nin  sağolsun o imdada yetişen yazılarından birine denk geldim, iyi oldu:)  aklımda bulunsun…

Tabii yine en doğrusu dişçi  ama  bunu da yazın bir kenara…

Ayrıca Anadolu yakasında özellikle Küçükyalı, Maltepe civarı temiz ,cici pedodontist tavsiyeniz varsa önerilere açığım….

 

Edit: 19 Nisan sabahı  itibarı ile 2. alt ön dişimiz düşmüş bulunmaktadır:D

diş

 

4 responses to “Süt Dişi – Bölüm 2

Bir Cevap Yazın

