23 Nisan resmi

wpid-ımag0884.jpg.jpegOğlumun 23 Nisan resmi…

 

Sol baştan: Anıtkabir ve yanında Ataturk. Anıtkabirin üstünde güneş ve yanında gokkusagi… Sağ taraftaki sayfada kar yağarken dalgalanan 3 tane Türk bayrağı…

Özellikle resim yap demedik. Bakın ben resim yaptım diye geldi,gösterdi…

Dün 23 nisan etkinliklerine baktim internetten. Nerdeyse her alisveris merkezinde çocuk etkinlikleri var.
Nereye gitsek diye düşünürken niye bu çocukları avm’ye sokalim ki diye düşündüm. Ablamı aradım, piknik sepetlerimizi hazirlayip aldık çocuklari doğruca içinde oyun parkı da olan bi mesire yerine. Önce kahvaltimizi yaptık,sonra cocuklarlar parka bizde çamlar altında kahvemizi içtik….

Atasehirdeki Nezahat Gokyigit parkına heves ettik ama içerideki mesire yerleri bugün kapaliymis. O yüzden biz de az ilerdeki mimar sinan parkına gittik.

Bu iki yerin haricinde göztepedeki özgürlük parkini yada fenerbahçe burnundaki fenerbahçe parkini tavsiye edebilirim.

Çocukların çocukluklarını dolu dolu yaşayabilecekleri, dur sus yapma etme demeden doya doya çocuk olabilecekleri bayramlar diliyorum…

Bir Cevap Yazın

