Lactamil

Lactamil diye bir içecek çıkmış. Milupa’nin… Emziren anneler için süt yapsın diye süte benzeyen bir içecek…

Geçen gün  oğlanla tv’de film seyrederken reklam arasında  es kaza denk geldik. Sadece bir kez…

Pazar günü oğluşla pastaneye doğru yürürken inciler döküldü:

-Anne sen de beni emzirirken lactamil içtin di mi? ( ismini de unutmamis!)
– (anne soruya mi şaşırir yoksa lactamilin ne oldugunu mu hatırlamaya çalışir veee) hayır annecim o zaman lactamil yoktu.
– eee ben nasil  süt içtim o zaman?
– Bebekler doğunca süt kendiliğinden gelir zaten. Anne ne yerser yesin bebeğe süt olur, bebek büyüdüğünde de kendiliğinden biter.
-hmm peki.

Allahım Allahım bu nesil bi acaip, sen hangi arada olayı kavra, ismini kap, alakasız bi zaman şak diye çıkar. Pes…

Bu arada Lactamil  de neymiş derseniz: tıklayın.

Kaldı ki süt yapsın diye  malt içeceği falan içmiştim ben zamanında , birde deli gibi tahin helvası yemiştim.Helva hem süt yapıyor hem kilo:)  Siz en iyisi su için. Hem kilo yapmıyor, hem sağlıklı  hem  de şahane süt yapıyor(muş).

Ha bir de ne yaparsan yap emmeyen çocuk var…(benimki) Onlar için  de süt pompalarını tavsiye ederim.

 

lactamilin görseli yerine su görseli daha iyidir. susatır:)

lactamilin görseli yerine su görseli daha iyidir. susatır:)

Bir Cevap Yazın

