Güzel bir gün

Bugün kendi kendime cok güzel bir gun geçirdim. Patronun zoruyla gonderildigim görüşmenin yarım gün de bitmesi cok güzel oldu. Zoraki geçtiğim avrupa yakasında madem ki koskoca bir yarım günüm var dedim neden koşa koşa eve gideyim ki
Çocuk okulda. Eş desen o da işte… E gün bana kalmis:)

Toplantı çıkışı son dakika organizasyonu yapıp üniversite arkadaslarimi aradım. Zaten ne zamandır aklimdaydi. Sevgili Yüksel’in Galata’da açtığı Velvet Cafeye gitmek…
Yuksel’le gorusmeyeli o kadar uzun zaman olmuştu ki, sağolsun facebook sayesinde yüzyüze gorusemesek de kim nerde napiyor haberimiz oluyordu,ama biraraya gelince kaç senedir gorusemedigimizi hesaplayamadik. O kadar olmuş yani…

Zaten Hakan dayimizin da dogumgunuydu bugün. Onun ofisi de cafeye yakındı. Onu da aradım O da geldi sağolsun. Birlikte oturup lak lak yaptık.

Yüksel cafeyi cok keyifli dekore etmis. Sicacik,cok sevimli,rahat… Ev gibi…
Dahası anneannesini antikalari,annesi ve teyzesinin muhtesem yemekleri, e zaten kendi guzleryuzu,samimiyeti… Ben bayıldım.

Galata kulesinin hemen yanındaki çıkmaz sokakta… Cevrede minnacik bir sürü dukkan  var. Her biri süper….
Ordan sonra dolana dolana karakoye indim. İncik cincik dukkanlarini gezdim.
şimdi ise vapura binip karşıya donuyorum.

Bana ait bir gun öyle keyifli geldi ki…

Toplanti çıkışı kafana göre takip diyen bi koca da ayrı guzel tabii:)

Güzel oldu bugun ya valla,arada yapmak lazim:)

Sizde yapın arada, pişman olmayacaksiniz;)

wpid-ımag1147.jpg.jpeg
Velvet cafe

 

wpid-ımag1151.jpg.jpeg

 

Antika fincanlarda dost kahvesi

wpid-ımag1150.jpg.jpeg

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s