Misafir

Çok yük sırtlanmışım şimdiye kadar… Bilerek isteyerek…Kimse dur dememiş ya da demiş  de ben olsun birşey olmaz deyip devam etmişim.  Yapmamalıymışım meğer…

Bazı şeyler geç dank ediyor insanın kafasına. Zaten o “dank” etme olayına tecrübe diyoruz galiba.

Yorgunum…Epeydir içimden birşey yapmak gelmiyor.  ne kimseleri aramak, ne sosyal hayata karışmak,ne süslenip püslenmek… hiçbirşey..

Şu ara tamda bunu yapıyorum.

Hayatımı sakinleştirdim, yoluma sadece oğlumla devam ediyorum. Hoş, şu ara evde geçici mi kalıcı mı olduğu belli olmayan minik bir misafirimiz de var. İsmi “Fındık”. Kendi kendine bir sabah çıktı geldi kapımızın önüne, kaşla göz arasında oğlum arabaya almış, bi baktım arkada mini minnacık titreyip duran bi yavru köpek.

Sabah sabah zaten oğlanın sporuna geç kalmışız acelemiz de var, etrafta da başka bir köpek yok mecbur kaldı arabada. Tekvandodan dönüşte aldık gittik veteriner dedik ki napıcaz? Siz karar vereceksiniz dedi. Bıraksak yaşar mı dedik. Ancak 1 hafta dedi.  Gönlüm el vermedi. (Barınağı da aradık buraya getirmeyin ölür burda dediler)

Oğlan zaten dünden razı, evde kedi-köpek birşey olsun. Geçici olarak kalsın bakalım soğuklar gidene kadar dedik.

Gıkı bile çıkmıyordu sürekli uyuyordu. Veteriner iki aylık falan dedi.Aşı dedik.Önce 1 hafta kalsın sizde bi bakalım alışacak mısınız birbirinize,dayanacak mısınız dedi. Aldık geldik eve. Geliş o geliş…

Geleli 1,5 -2 ay oldu sanırım. yine gündüzleri çoğunlukla uyuyor. Eve alıştı, tuvalet eğitimi hala çok başarılı değil lakin zırt pırt sokağa çıkaramıyorum. Birde sokaktan geldiği için karma aşısından sonra sağolsun ne kadar hastalık varsa geçirdi. (uyuz,pire,mantar) hepsini atlattık bir şekilde (arka kapalı balkonu boşaltıp köpeğe tahsis ettim ..vs) ama şu tuvalet işi beni öldürüyor. Gerçi yavru köpekler 6 aydan önce çişlerini tutamazlarmış. Bir yanım az kaldı dayan diyor diğer yanım kendine bir yük daha yükleme diyor.

Oğlanla bir araya geldiklerinde ortalık savaş alanı gibi,hem bayılıyorlar birbirlerine hem de kavga ediyorlar. Oğlanın bebeklik yatağının parmaklıklarını kapılara bariyer yaptım oğlanın odasına girmesin diye. Artık az buçuk o da öğrendi ne yaparsa kızılacağını. Hayatımda kullanmadığım kadar hayır kelimesini kullanıyorum.

Şimdi biraz büyüdü koltuklarda uyumaya bayılıyor ki ben sinir krizi geçiriyorum. Beni gördüğü an ok gibi atlıyor aşağıya… Kızıyorum, kızdığım zaman anında toz oluyor ortalıktan :))

ilk geldiğinden beri insan kokusu arıyor. Gece biz yatmaya gittik mi o da ayak ucumuzda yere kıvrılıyor, mutfakta yemek hazırlıyorsam yemek masasının altında kıvrılıyor falan… şimdi camın önündeki minderde oturup dışarıyı seyrediyor.    Kapının önünde en az 5 tane köpek var. Acaba diyorum onlardan birinin yavrusu mu? Özlüyor mu?

İlk geldiğinde cancan fındığı alıp tek tek yanlarına götürüp koklatmıştı da hiçbiri oralı olmadı:)

Dışarıya uzun süreli çıkıyorsak yine arka balkona kapatıyorum fındığı, gerçi iki gündür evde açıktı bir vukuat yapmamıştı. Giderken mutfağın,banyonun  kapısını da kapatıyorum.

Oğlana da köpeğin bizde geçici olarak kalacağını anlatıyorum,havalar ısınınca yine sokağa bırakacağımızı, evin civarında kalırsa mamasını sokakta verebileceğimizi falan. Tamam diyor ama bakalım…

Tuvalet işini atlatırsak alışır mıyız ki birbirimize? Çook eskiden çok sevdiğim bir köpeğim vardı, kanlı ishalden ölmüştü,ondan sonra uzaktan sevdim köpekleri… Bunu da öyle seviyorum. Ne uzak ne yakın…

Şimdilik misafir ama bakalım göreceğiz ne olacağını… 20150113_162934

 

 

 

2 responses to “Misafir

  1. Oğluşun ve minik misafirinle neşeli ve bol kahkahalı günleriniz olsun :)Melek de fena takmış köpek edinme fikrine,ne dediysem caydıramadım :(her sabah ”bu gün köpek alıyoruz dimi” diyerek uyanıyor…Bakalım nasıl vaz geçireceyim…

    • Ben bir ara ama sokaktaki kopekleri alirsak onlar annelerini ozlerler diye ikna ediyorum. Seni baskasi alsa sen beni ozlemezmisin diye soruyordum.ise yariyordu ama findik bize kendisi geldi,annesine bakindik yoktu,ihale bize kaldi.

Bir Cevap Yazın

