Kısacık bir mola

Birkaç günlüğüne futbol kampına geldim. Cancan’ı spor olsun diye yazdırdığım Beşiktaş futbol okulu ile aslında Kuşadasındaki tüm Türkiye’den gelen öğrencilerden oluşan  kampa gideceklerdi ama çoğunluk katılmayınca hocalarımız yakın bir yerde biz bize kamp yapalım dedi. Tamam dedik.

Yaşları 6 ila 11 arası olan 13 çocukla yakınlarda bir otele geldik.

Tabii ben hem çocuğum gitsin isteyip hem de ne yapacak acaba merakında ve tabii bir o kadar da endişeli olunca bende takıldım peşlerine…

Diyeceğim o ki çocuklar mutlu, kuzu kuzu önlerine konan yemekleri yiyorlar, hocalar odadan 1 saat çıkılmayacak dinlenilecek diyorlarsa dinleniyorlar. Bak bu cidden çok acaip.  Benim oğlan, ki şu anda burada en küçükleri, odada sıkıldım diye üflüyor püflüyor tamam git yan odaya arkadaşlarının yanına diyorum yok diyor hocam duysa kızar diyor. Annem izin verdi dersin diyorum yok olmaz sen cağır arkadaşımı diyor.

Zor bela hocalara görünmeden geçti yan odaya…

Ve ben kendimi odaya atıp elimde Pınar Mermer’in “Yavaş Ebeveynlik” kitabı elimde(okumadıysanız okuyun), telefonda  Ekim Baykara’nın  müzik seçimlerini açıp kendimi balkondan gelen ılık hava sıcacık güneş ışıklarına bıraktım.

İçim geçmiş…Belki sadece 10 -15 dakikalığına uyumuşumdur ama inanılmaz güzel geldi. Çok olmuş demek ki yemekten sonra şöyle bir kedi gibi kıvrılıp uyumayalı…Nasıl mutlu nasıl ışıl ışıl uyandım anlatamam.

Oysaki daha bir saat önce ya bu çocuklar zaten öğleden sonra uyumuyorlar şu güzel havayı kaçırmayalım diye hocalara bıt bıt bıt konuşan ben…..

Yavaşladım, keyif aldım, eğlendim… ve bunu 13 çocuğun koşturması içinde yaptım (gerçi ben çok bir şey yapmadım ama olsun) yine de kafam ağrımadı üflemedim püflemedim…

Kamp sürecini daha sonra daha detaylı yazarım. Ama şu öğle uykusu o kadar mutlu etti ki beni unutmadan yazayım dedim.

Çok uzun zamandır unuttuğunuz tatlar varsa umarım bir vesile ile gelir yeniden damağınıza yapışır…

 

20150205_162744

2 responses to “Kısacık bir mola

Bir Cevap Yazın

