Justt.fm: Güzel müziğin yeni adresi

Eğer ki sizinle blog haricinde instagram veya twitter hesapları üzerinden bir şekilde tanıştıysak, takipleştiysek vs  justt.fm‘i benden defalarca duymuşsunuzdur ama yok hala bihaberiz , biz duymadık falan diyorsanız  hemen bahsedeyim azıcık.

 

Efendim, Justt.fm,  sevgili Ekim Baykara’nın ismi artık lazım olmayan bir radyodan ayrıldıktan sonra  kurmuş olduğu bir internet radyosu. Hani bir söz var “kötü ev sahibi kiracıyı mal sahibi yaparmış. kötü patronda çalışanı iş sahibi yaparmış” diye. O hesap işte…

Neyse kötü falan ama her şerde bir hayır vardır deyip sonunda kendi sansürsüz, reklamsız , özgürce ,  kendi deyimiyle “yorulmadan”7/24  müzik dinleyebileceğimiz şahane bir kanala  (pardon internet radyosuna) kavuştuk.

 

İnternete ulaşabildiğiniz her yerden arama kısmına justt.fm yazın zaten çıkıyor. Her ne kadar henüz mobil uygulamalar yakında hazır olacak dese de  ben google play’den indirdim takır takır çalışıyor:) tavsiye ediyorum. Üstelik de radyoyu dinlerken  telefondaki diğer programları kullanabiliyorsunuz. Mesela benim telefonumda sadece  kendi kamerasında resim çekerken susuyor. O yuzden instagram’ın kamerasını kullanıyorum ben:)

 

Yine kendi telefonum adına konuşuyorum, telefonun şarjını tüketmiyor. Ayrıca telefon durmaksızın radyoyu çalmaya o kadar alıştı ki radyoyu durdursam bile cihaz algılamıyor artık, arkada çalmaya devam ediyor:) boşuna akıllı telefon demiyorlar bunlara…( Bu vesile ile de LG’ye de teşekkürü bir borç bilirim,cidden sağlam telefon)

 

hmm nerde kalmıştık.. bir bakalım…

Radyonun ilk test aşamasını dener misiniz mesajını aldığımda çok şaşırmış ve çok da sevinmiştim. Ne de olsa yok youtube’tu, yok soundcloud’du  diye kanal kanal dolaşmak zorunda kalmayacaktık, lakin yaşadığımız dönemde zırt pırt internet ortamında  yasaklar söz konusuydu.

Hoş, adamlar tüm ülkenin  elektriğini aynı anda uzuunca bir süre kesip üstüne bir de neden olduğuna dair sağlıklı bir açıklama(!) yapmaya gerek görmemişken olan bizim internete, şarkılara olmuş çok mu? ( Çok evet!)

Neyse deneme aşamasındayken de justt.fm 7 / 24 çalıyordu bizim evde. Önce eve gelenler ne güzel çalıyor dedi.

O sıralarda henüz radyoyu duyurma izni çıkmadığından adres de veremiyorum ama içim içime de sığmıyordu. Bir gün bir baktım  o da ne? Annemin bilgisayarında çalıyor. Nasıl yani dedim? Annemin bilgisayarından ben hiç siteye girmedim  ki nerden biliyordu bu hatun adresi?

Meğer benim bilgisayarımdan, linki babamın facebook hesabına mesaj atmış, eve gidince de ordan açmış üstüne bir de face’te paylaşmış.

Bir miktar papaz olmuştuk annemle tabii, sonuçta emanet radyoydu, bana haber vermeden nasıl paylaşırsın diye…

Neyseki üstünden çok geçmeden Ekim radyonun yayına açıldığını duyurdu da ben de  emanete hıyanet etmiş olma hissiyatından kurtuldum (bu da şimdi yaptığım bir itiraf olsun)

Radyoda her sabah 12’ye  kadar Ekim Baykara program yapıyor. Bir de Bilge Kocaefe var. O da program yapıyor. Bence ikisi yetiyor, az ve öz:))

 

Uzun lafın kısası dinleyin, seveceksiniz…

justt.fm

justt.fm

One response to “Justt.fm: Güzel müziğin yeni adresi

Bir Cevap Yazın

