#ANKARA

Bazen insanın kelimeleri tükenir, çığlıklar yükselir ya içinden…Bir şekilde yaşama tutunmaya çalışırsın. Tam azıcık gülümsersin pat diye devasa bir acı düşer kucağına kalakalırsın öyle…

Bir değil,iki değil bu kaçıncı acı…hiç tanımadığın insanların acısı  kalbini tam orta yerinden bu kadar acıtır mı?

Acıtır… bir’sen eğer çok acıtır hemde…

Eşin,dostun,akraban olması, türk,kürt,laz..vs olması,elinde tuttuğu  bayrağın ne renk olduğu fark etmiyor…

Giden bir can, birinin evladı, diğerinin anne babası…

Ne ben birinden daha üstünüm ne o bir başkasından…

Nasıl çıkacağız bu kadar acının altından bilmiyorum.

Dilimin ucuna tam bir beddua gelip oturacakken  dur diyorum beddua etmeden önce dua et…Duanın gücü daha büyük….Acıyı duaya çevirmek çok zor…çeviremiyorum bazen…Sadece barış diyorum, “savaşa hayır” değil, BARIŞ’A EVET” diyebiliyorum. Allahım yardım et diyorum, kime’si yok işte hepimize…

Bi resim vardı son olaylarda bir baba evladının gözünü kapatmış olay yerinden görmesin diye kaçırmaya çalışırken…

Çoğu anne gibi bende o annelerden biriyim. Çok uzun zamandır çocuğumun gözlerini kapatıyorum duymasın,bilmesin istiyorum bizi koruması gerekenlerin bizi öldürmeye çalıştığını…Güveni,umudu sarsılmadan bakabilsin hayata istiyorum. Terör kelimesini hiç öğrenmesin istiyorum.

Çok mu şey istiyorum? Hayır çok şey değil bu. Ne kendim için ne diğer çocuklar için…Ne de büyükler için…

İçim acıyor…hemde çok…

Sanırım her şeyin iyi olacağını duymaya ve hissetmeye ihtiyacım var, hepimiz gibi…

2015-10-12-21-58-03-1

2015-10-12-21-49-12-1

Bir Cevap Yazın

