Doğum günün kutlu olsun…

Güzel oğlum,  ilk göz ağrım , seni ben doğurmasam da, büyürken her sancına -bilinçli olarak- çok şahit olmamış olsam da anne yarısı sayıldığımdan bazı şeyleri söylemek bana düşer…

1 Nisan dendiğinde herkesin aklına şaka günü gelse de benim aklıma sen geliyorsun. Senin doğumgünün bugün..Bizim taraftaki ilk torun olacağından ve malum, kaos dolu bir aileye geldiğinden epey bir curcunayla geldin  dünyaya… Herkesin, dediğim dedik çaldığım düdük olduğu bir sülalede doğmak kolay bir şey değil bir kere. Dolayısı ile bu ailede doğmak havada karada seni savaşçı yapar. Şimdi farkında değilsin ama hayata atıldığında, dışarıdan gelen çok darbeye sen zaten zırhlanmış olarak hazır ve nazır bulunacaksın.

Bugün doğumgünün evet, iyi ki de doğmuşsun, dedim ya ilk göz ağrımsın doğurmamış olsam da… Altını hiç değiştirmemiş olabilirim ama bebekken çektiğin gaz sancılarını, yürütecinde yürürken ayakta uyuyakalışını, sapsarı saçlarını, birlikte çekildiğimiz resimleri ve anıları gayet net hatırlıyorum. O kadar güzel bir bebektin ki yolda her gören illa ki durup bi severdi. Sana bir keresinde, o zaman okumayı da bilmiyorsun diye Harry Potter kitapların sesli kasetlerini bulup getirmiştim de dinlemedin diye ne bozulmuştum:)  Ben seviyordum ya, senin de seveceğini hayal etmişim demek ki:)) Tabii o zaman annelik sıfatını almadığımdan malum bazı şeyleri algılama düzeyi düşük oluyor. Affet;)

 

Diyeceğim o ki bugün  arayacağını düşündüğün kişiler veya aramasını beklediğin sevdiklerin seni aramamış. Kızgınsın,üzgünsün belki de…Olabilir. Belki aramak istemiştir, belki başka şeyler vardır kafalarında belki  geçerli olan, belki de çok saçma sapan bir şeydir aramama sebebi…İnsan hep sevdiklerinden kırılır derler, doğrudur.

El olsa bu kadar incitmez bazen ama başta da dedim ya bazen en zorladığın yerde sen zaten zırhını giymiş olacaksın. Bazen de en beklemediğin an gelecek bir yerden o destek sana, şaşıracaksın…

Sen çok akıllı, koca yürekli bir adamsın. Kafan zehir gibi:)  Önünde doyasıya koşacağın kocaman bir hayatın var ve karşılaşacağın çeşit çeşit insanlar…

Bazen öyle şeyler yaşayacaksın ki, yanındakiler bazen sadece ailen olacak, bazen de sadece arkadaşların. Hiçbirinden umudunu kesme, ama beklentilerini düşür.

Kimseden bir şey beklemediğinde zırha da gerek kalmayacak… Bunu anlaman için epey bi tecrübeden geçeceksin, kalp kırıkların olacak ,belki  bugün gibi… Kırık diye bakma, beni büyütecek bir şey de.Bundan da ama iyi, ama kötü bir şey öğreneceksin ve buna tecrübe denecek.

Yaşın büyüdükçe tecrübelerin de artacak, senin şu an yaşadığın kırıklıklar, ileride yaşayacaklarından biraz daha derin olacak. ilk kesikler hep daha çok acıtır ama ilerde o neymiş ki dersin;)

Bugün senin doğumgünün… Senin yaşındayken ben hangi arkadaşım aradı, hangisi aramadı diye rapor tutar sonra bin kere başlarına kakardım:)

Büyüdüğünde – ki epey bi zaman- sonra seni kim aramış kim aramamış’ı hatırlamadığın gibi anca birisi söylerse aaa bugun benim doğumgünüm diyorsun. O yüzden boşver hepsini,sen günün keyfini çıkar.

Bugün senin bundan sonra yaşayacağın günlerin ilki ( evet çok klasik bi cümle oldu bu)…

Tadını çıkar,olmayanlara üzülmek yerine, yanındakilerin keyfini çıkar…Hayatına da hep böyle bak,keyifle…

Bunlar sana çok uzak geliyor belki ama olsun oku, aklının bir köşesinde yer etse bile zamanı gelince çıkar ortaya;)

Daha yaşayacak çok keyifli,stresli,huzurlu,mutlu,mutsuz,aşık, üzgün,sinirli,coşkulu…binbir çeşit an’ın olacak. Hepsi normal,hepsi sana ait.

Ve çok tıkandığında, sanma ki yol orada bitiyor. Mutlaka bir çözüm var. Sadece biraz bekle,belki sadece o an göremiyorsun.

Ve hep güzel sev, kin tutma, gününün kıymetini bil.

Seni çok seviyorum.

Teyzen…

İyi ki doğdun

 

 

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s