2014 bana iyi geldi…

Karşılaştığın her bilgi zamanı,mekanı,tarihi ne olursa olsun yenidir. Ve öğrenmek güzeldir…

M. Elif İşcan

Pek nefis bir yılmış 2014… Bu kadarını beklemezdim doğrusu… Eylül’le beraber nasıl yaman bir yıl olacağını gösterdi bana… Bu benim 2014’üm elbette, umarım sizinki de benimki kadar iyi hissetiriyordur…
Henüz takvime 2013 yazmayı bırakmadan bir yeni yıl postu atayım dedim, geçtiğimiz yıldan mı bahsetsem hani şöyle almanak mı derler, ne oldu, ne bitti, ne başladı, neler yaşandı gibi özet döküman, öyle bir şey mi yazmalı? Yo, farkettim ki içimde bir 2014 hevesi var… Bu heves, yeni yıla girerken ondan beklediklerim, yapacaklarımın listesi, alınan kararlar ve kalbî dualar üzerine mi? Ih Ih, değil… Ne peki?
Ben zaten biliyorum 2014’ün neler getireceğini, onu yaşıyorum çünki.. İşte bu coşkuyu paylaşmayı istedim 🙂
Keskin bir bıçakla ayrılır gibi ayrıldı 2013, yılın son aylarında, yerini 2014’e bıraktı bile. Numerolojiye göre böyledir, 9. aydan itibaren yılın enerjisi değişir, sonraki yıla uyumlanma başlar.
Eylül’de derslere başladım, ilk defa yeni ay çemberine katıldım. Yoga dersi vermek, refleksoloji yapmak…

View original post 733 kelime daha

Bir Cevap Yazın

