Dalgınlık varsa yavaşla

Bugunlerde yine feci bir dalgınlık var ustumde… Birşey almak için içeriye gidiyorum,niye gittiğimi hatırlamıyorum. alakasız birşey yapıp geri dönüyorum.

Mesela sabah uyanınca ilk iş yatağımı toplarım ben. Bu sabah önce yüzümü yıkayayım diye banyoya gittim, duşa girdim, kahvaltı hazırladım, kahvaltıyı hazırlarken balkondaki çamaşırları topladım odaya götürünce aaaa yatağı toplamamışım  dedim.

Otomatik olarak yaptığım şeyleri unutuyorum sanırım. Ya da birşeyler veya zaman çok hızlandığında veya benim beynim fazla hızlı çalışmaya başladığında veya kafamda birçok şeyi aynı anda düşünmeye başladığımda oluyor.  Örneğin kafamın içinde okumam gereken  kitapların isimleri sürekli dönüyor, bir yandan yapmam gereken işler…hepsi üst üste binince bir anda çay koymak için gittiğim mutfaktan makarna falan yapıp çıkmış oluyorum.

Böyle anlarda yapabileceğim tek şey elime kağıt kalem alıp beynimdekileri kağıda dökmek.. Zaten aslında onu yazayım diye kalem kağıt ararken bilgisayar gözüme ilişti , önce bir döküleyim sonra toplarım diye geldim yazıyorum.

Güya yazarken yanında kahve yapacaktım:) sabahki çayıma devam ediyorum.Allah’tan annelikten kalma soğuk çay olayına hala aşinayım da çayı ısıtmama gerek kalmadı:)

Boncuğu(kuşumuzu) da yanıma aldım,birlikte balkondayız. Bu arada onun rengi lilaydı maviye dönmüş, neden acaba? Lila olduğuna eminim çünkü kafesi ile aynı renkti  alırken hatta aaa ne güzel bir örnek demiştik. Ama şimdi bildiğin mavi… tüylerini döktükçe yerine mavi renk mi geldi acaba  (olabilir) birisi kuşu değiştirdi desem elimize gelmez başka kuş.

Neyse… diğer bücür de az öne içerdeydi. Geldi yanım yazıma turp sıktı. Ne yazacaktım unuttum  gitti..

Bu da böyle olsun. Ben en iyisi bir kalem kağıt alıp yapılacaklar listesi yapayım unutmadan.

Yavaşlamam lazım…Sadelik iyidir…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

