Özledim…

Biliyor musun senden sonra hepimiz hayatlarımıza devam ediyor gibi görünsek de aslında bir yanımız eksik kaldı. Özlüyoruz… Eminim diğerlerinin de benim gibi kalplerinin bir ucu kopuk kaldı.

Senin gönderdiğin resimler hala telefonumda…bütün  whatsapp gruplarından çıkarttık numaranı… olur da sen ışıklara doğru yürürken ,ordan yazışırsak evdekiler okuyup acıları katlanmasın istedik…

Çok savaştın farkındaydık,sonunda kaybetmedin  aslında…artık acı çekmiyor olman en büyük tesellimiz.

Artık o whatsapp gruplarında da yazışmıyoruz. Kimsenin eli gitmiyor sanırım. Ama silemiyorum da.. hepsi duruyor…arada bakıyorum…

Gönül dostu ikinci bebeğini kucağına aldı geçenlerde. Sırf seni soracak diye hiç aramadım hamileliğinde. İnternet üstünden genel geçer sohbetlerle geçiştirdik konuşmaları.

Haberi var mı bilmiyorum.

Oğlunu arayamadım be arkadaşım.En çok o koyuyor biliyor musun?  Bi Şule çıktı en cengaverimiz , bulmuş eşinin numarasını, aramış eşini konuşmuş var mı bi ihtiyacınız diye..

Bir bayramın ilk günüydü gittiğinde… O günden bugüne bir bayram daha geçti…tarih olarak bilmiyorum ama.. ayının veya gününün bir önemi yok ki… hatırladıkça bizimlesin nasılsa…Veda dediğin nedir ki… bugün burdayız yarın yanındayız.

Hissediyor musun bilmiyorum, özlüyoruz ve hep bi eksiğiz aslında… İnci kolyenin kopup incilerinin etrafa dağılması gibi saçıldık.Gerçi hepimiz tek bir ipte olsak da her bi incinin arasında düğüm varmış Allah’ tan da kimse kaybolmadı. Bağlan-a-madıkta ama…

Yine her sevinçte ve her hüzünde ara sıra bir araya geliyoruz ama dedim ya hep bi eksik..hiç bir şey eskisi gibi topluca kahkahalara dökülmüyor.

Öyle işte akşam akşam bu da böyle içimden geldi geçti… Işıklar içinde uyu arkadaşım…

 

 

 

Bir Cevap Yazın

