Saçma sapan işler…

Saat sabahın 7:35’i …Oğlumu okula bırakıp geldim şimdi… Hava zifiri karanlık.

Hani saatleri geriye almadık ya!

Biz okulun bir üst sokağındayız,dolayısı ile yürüyerek gidiyoruz okula. Ben bırakıp  ben alıyorum.

Bazı veliler kendileri getiriyor çocuklarını , bazısı servisle ama birçoğu da evinden çıkıp tek başına yürüyerek geliyorlar. Öyle bir sokak üstten de değil, birkaç cadde ilerden…

Tekrar söylüyorum dışarısı gece gibi,zifiri karanlık…

Kazık kadar insanlar işe giderken hava karanlık diye yakınıyor ya , bir de bu açıdan bakın ilkokul çocukları da öyle sabahın körü çıkıyor sokağa.

İlk zil 7:20de çalıyor, öğretenler zili 7:30’da…

Okul açıldığından beri biz sanırım sadece bir kez sabah erken gidip bahçede sıraya girdik, geri kalanında  hep öğretmenler ziline yetiştik.

Servisler gelenler bu saatlerden -en yakın yerden yarım saat- 1-1,5 saat öncesinde biniyor o servise. Düşünün artık kaçta uyandıklarını…

Ben iki gram daha uyusun diye mümkün olduğunca sınırımı zorluyorum.

Demem  o ki manyak mısınız kardeşim, madem saatlerle oynamayı reddediyorsunuz, o zaman okul / iş saatlerini düzenleyin.7:30 yerine 8:30 yapın mesela…

İnsanları insanlıktan çıkardınız bari çocuklar baykuş olmasaydı:(

Ya karanlıkta okula çağırıyorsunuz, evi uzak olana yurt yaptık deyip yangın merdivenini kilitliyorsunuz.

 

 

One response to “Saçma sapan işler…

  1. Geri bildirim: Delirmedim hayır:) | kelimeperisi·

Bir Cevap Yazın

