Kadınlar

“Ne enteresan  kadınlarız biz…

Hesapsız, çıkarsız, saf, deli dolu, neşeli…

Birimiz ağlarken diğeri dayan diyordu mesela.

Biri gündemde olanları aktarırken aynı anda indirime giren kullandığı kremi tavsiye ediyor, diğeri güle oynaya bu işi de batırdım diyebilecek kadar dürüst ve kocaman kalpliydi.

Birimizin evladının azıcık ateşi diğerleri binbir şifa reçetesiyle koşuyordu…

Topuklu ayakkabı giymeyi sevmeyenimiz vardı, giymeye mecbur kalınca ilk biz alkışlamıştık mesela

Yüzünü bile görmediğimiz var aslında,fiziken yan yana durmasak da ruhen kalp kalbe durduklarımız…

Yaş yaş, çeşit çeşit, renk rengiz ama birlikte şahaneyiz….

19.01.2014”

 

 

****Ben bunu bir dolunay günü arkadaşlarımla yaptığım bir konuşma üzerine elimdeki deftere karalamışım. Üstüne bir de ilk kez denediğim bir yoga duruşunu yapmıştım. Hemen sonra bütün keyfimle internete  baktığımda kadınların bir diğer yüzünü görmüştüm.

 

Milletin meclisinde saç saça baş başa giren kadınlar… .Oysa ki ben daha bir kaç dakika önce ne kadar şahane olduğumuzu düşlüyordum. Aydınlık taraf olduğu kadar karanlık taraf da böyle bir şeydi işte. Aydınlıkla karanlığın çarpışması…Madalyonun diğer yüzü…

Hangi tarafı seçeceğin senin elinde…iyi düşün…Hak ettiğini ve düşlediğini yaşayacaksın çünkü

 

img_20170114_130726

Bir Cevap Yazın

