Yeniye…

az önce koca bir kaseye tüm mutsuzluklarımı, kaygılarımı,beklentilerimi koyup yaktım. çok direnmişim, çok cebelleşmişim meğer….

Gerekli miymiş? Bilemem ama hepsi yanınca ben çok rahatladım. içimdeki  ses : nihayet! ne kadar uzun sürdü dedi…

epeydir yazdıklarımı kağıda kaleme döküyordum . bazı iç döküşleri aldım yırttım , adaçayı ile birlikte yaktım gitti… şimdi daha iyi hissediyorum.

Neden adaçayı? bilemem,  gidenler de şifalansın diye olabilir belki…

Ama biliyorum ki bırakırsan yeni gelecek. silersen yenisi yazılacak…ve her adımda yeni birşey öğreneceksin…acıtacak,mutlu edecek, belki üzecek belki kahkaha attıracak. Ama her neyse her saniyesine değecek…

istediğiniz kadar eskiyle vedalaşın affedin, sadece eski değil, bugun de yarının eskisi oluyor. o yüzden sıkça bu temizliği yapıp yeniye yer açmak lazım.

Herşeye rağmen…

ates

One response to “Yeniye…

  1. Geri bildirim: kelimeperisi·

Bir Cevap Yazın

