Aynalama günü 1

7.03.2017=7+3 (2+0+1)+7 = 7+3=3+7 toplamları da 10=10

Geçen gün Hindistan’da yaşayan bir arkadaşım bana whatsapp’tan 17.02.2017 tarihini aynalama günü olarak göndermişti .Tarihi hem düz,hem tersten yazdığında aynı oluyormuş.

17.02.2017 = 17.02.2017 ama olmadı. çünkü 17’yi tersten yazdığında 71 oluyor. Belki sayı toplamlarına bakıldığında… 10=10 oluyor.

Aaa sayı toplamları bugünle aynı (yeni dank etti)

Arkadaşım o gün için “bugün aynalama günüymüş” yazmıştı. Tabii ben bir an “ne acayip” deyip heyecanlansam da 17’nin tersinin 71 olduğunu fark edince bozuldum:)

Aynalama günü diye bir şey var mı bilmiyorum.

Gece saat 23:30’da yatıp -gün içinde içtiğim kahveler sağ olsun- saat 02:45 olup ben hala yarı uyur/uyanık yatakta dönüp durunca  sonunda uyuyamıyorsan kalk deyip salona kitap okumaya geçmişken, kendimi yazı yazarken buldum.

Konu bu yazı değildi…Aslında bir konu da yoktu. Sadece ilerde ne zaman yazdığımı görmek için tarih atınca aklıma aynalama günü geldi

Var mı yok mu bilemem ama bu yazı bu satıra kadar geldiğine göre bence (en azından benim için) artık var:)

Bakalım gün ne getirecek? Aynalama günü nasıl bir şey olacak? Neler fark edip, neler öğreneceğiz ?

Günaydın:)

052 Ayna Karşısındaki Kız Girl Before a Mirror - Picasso

Ayna karşısındaki kız – Picasso

One response to “Aynalama günü 1

  1. Geri bildirim: Aynalama günü 2 | kelimeperisi·

Bir Cevap Yazın

