Cesaretin var mı aşka?

Az önce bir film izledim internetten…Cesaretin var mı aşka diye…Eski  bir film  2003 yapımıymış… Bir arkadaşım tavsiye etti, bakayım dedim.

Hastayım, oğlum da  hem hafta sonu diye, hem de ben dinleneyim diye anane dinlenme tesislerinde..Benim götürmeye mecalim yoktu annemler gelip aldı sağolsunlar varolsunlar.

Onlar gittikten sonra çok uzun zamandır ilk kez telefonumu tamamen  kapadım aldım bir battaniye yattım uyudum. Dünyayla irtibatı kesmek çok güzelmiş. Gerçi o arada sadece uyudum ama bir dahakine uyumadan kapatmayı deneyeceğim o telefonu (nasıl olacaksa)

Rüyalar alemi güzeldi ama:))

Neyse film diyordum… Çocukluktan tanışan bir kız ile  erkek çocuğunun arkadaşlığı, bir oyuncak üstünden iddialaşmaları..vs en sonunda da birbirlerini sevdiklerini anlamaları…

Gerçi birbirlerini sevdiklerini çok başlarda anladılar ama itiraf edip kabul etmeleri nerdeyse hayatlarının ortalarına denk geldi.

 

Ne büyük kayıp bence… Geçirilen o kadar kocaman zamanlara git başkalarını sığdır, gözünün içine baka baka …sonra… çook sonra en güzel yılların geçtikten sonra  farket…

Böyle yazınca da..bir an..belki de olması gereken buymuş dedim ama yine de üzücü…Sevmedim ben  filmi…

Zaten şu ödül alan la la land’de de ağlamıştım. Birbirlerini yıllar sonra görüp, kaçırılmış birlikteliklere bakmak beni çok üzüyor onu anladım.

Belki de bu yüzdendir en sona , en dibe inmeden gidemeyişlerim…  Bir kere kapıdan çıkınca o kapı kapanır çünkü..

Bir daha nerde karşılaşırsan karşılaş yaa acaba yaşayacak bir şeyimiz var mıydı dememek lazım sanki..

Pişmanlıklar keşke’lerden değil iyi ki’lerden olsun.

Tamam ilişkiler de kolay değil ama yarım kalmışlıklar da kötü..Düşünsene hayatın boyunca aklının bir köşesinde ya olsaydı sorusu sallanacak… çok fena bence…

Yapmayın, seviyorsak seviyorum demekten daha kolay ne var ki,ne kaybediyoruz ki.

En fazla karşındaki sevmiyordur…olsun bu da onun sorunu… sen yüreğini koydun ya en büyük cesaret bu işte 😉

46551

 

 

 

2 responses to “Cesaretin var mı aşka?

Bir Cevap Yazın

