Yeniay

Bugün yine bir yeniay’mış…Dolunay değil yeni ay… Tohumların ekildiği zamanlar ya da bilmiyorum…

Yeni ay ile ilgili bir rituelim yok sanırım. Ama yine de çocuklarla doğaya karıştık bugün (yeni ay olduğu için özellikle planlamadık denk geldi ama sonuçta tesadüf diye birşeyin olmadığını öğrendiğimize göre bizim yerimize zaten yapmışlar planı), derenin kenarında çınar ağaçlarının altında keyiflice  sohbet ettik, konuştuk,öğrendik, merak ettik, çocukların dereye kaçan topunu kurtarmak için ayakkabıları atıp dereye soktuk ayaklarımızı… Topu yine çocuklar kurtardı ama biz sudan nasibimizi aldık:)

Arkadaşım elime çarpı işareti koydu eve gelince adaçayı tütsümü yakmayı unutmayayım diye 🙂 yaktım…  evi arındırdığımız gibi kendimizi de duşa attık, arındık gevşedik mayıştık. Şimdi de youtube’dan açtım bir meditasyon müziği onun eşliğinde yazıyorum.Çok dinlediğim birşey değil meditasyon müziği ama şimdi nedense çok keyifli geldi.

Ben her ay’lı kelimeyi hep dolunay anlamışım sanırım hep: ) yeni ay, dolunay  ayın döngüleri işte… Belki de yüreğini sahibine sunmak için  verilen fırsatlar, dualarını niyetlerini fark edip dışarı çıkarmaya çalışmak, belki kağıt kaleme dökmek belki sadece söze belki de niyete….

Belki de hepsi bir yanılsamadan ibaret… hepsi hayal.. bizi canlı tutmak için, diri kalmamız için,sevildiğimizi, korunduğumuzu algılamamız için.

Hiç bilmiyorum.

 

SEYLLprQ

 

 

Bir Cevap Yazın

