Meğer

Meğer…

Candan Erçetin’in şarkısı…Sabah uyandığımdan beri içimden söylediğim şarkı bu…

Bir yerinde ağlama artık gidenlere, ağlamam artık bitenlere diyor…

Belki yaşla gelen bir olgunluktur ama belli bir yaştan sonra zaten istesen de ağlanmıyormuş. Çünkü kendi gözyaşın aslına o kadar kıymetliymiş ki hak etmeyene dökülmeye bile değmezmiş.

Sevdiklerinle olmak ne kadar paha biçilmez değerde ise, sev(e)mediklerinle olmak da o kadar azap vericiymiş.   Birliktelik duygusu olmadan hissedilmeden yaşanılan birliktelikler çok sahte, çok çıkarcı ve sonuç olarak çok öfkeli yapıyormuş insanı…

Hepimiz insanız, beşer, şaşarız, hata yaparız,yapıyoruz. Kalp kırıyor, sert çıkışıyoruz. Ama marifet farkettiğin noktadan çark edip geri adım atabilmekmiş. Özür dileyip toparlayabilmekmiş. En azından çaba göstermek ama lafla değil, kalpten…

Sınırlarını koruyabilmek, korumaya çalışabilmekmiş çokça seyin özü…

Dün nerde okuduğumu hatırlayamıyorum ama bir yerde “sevmek taviz vermek değildir” yazıyordu. Aradım aradım nerde okuduğumu bulamadım.

Ama kalbime işleyen bir söz oldu. Çünkü gerçekten öyle…

Sevdiklerimizle olmak dileğiyle…

 

**Konuyla alakasız ama bilmek isteyenler için yarınki dolunay hakkında yazılara göz atın. Etkisi 3 gün önce ve 3 gün sonra  devam ediyormuş. Dolunayla barıştığımdan beri beni etkilemiyor dediğim arkadaş bu sefer hem oğlak hem yengeç’te gerçekleşiyormuş.  Yerden yere vurdu beni. Hatta juno bu ay için düdüklü tencere benzetmesi yapmış ama ben yazıyı okuduğumda zaten basınçtan patlamıştım:((

Mor Alev’in yorumu  için buraya ,

Astrolog Burak Üstün’ün yorumu için de buraya tıklayabilirsiniz.

super-dolunay-etkileri-neler-yengec-burcujpgCSINtHbw.jpg

Bir Cevap Yazın

