Krep ve Örümcek

Uyandım…Sabah saatin 05:00… biraz döndüm yatakta, ama uyumak için savaşmayı bırakalı çok oldu…Kalktım. Çayı koydum, sevdiğin için krep yapasım geldi. Dolabı açtım süt yokmuş. İnternete baktım sütsüz krep yapılıyor mu diye? Yapılıyormuş. Süt yerine su konuyormuş. Ben 2 kaşık da yoğurt ilave ettim. Olursa olacak, olmazsa olmayacaktı…

Oldu…

Gelirsen yiyecek, gelmeyeceksen bu saatte kalkıp senin için krep yaptığımı zaten hiç bilemeyeceksin.

Ama ben biliyorum. Nasip değilse, değil krep, kırmızı halı olsa bile bu kapıdan giremeyeceksin.

Gel diye tutturmalarımın hepsi ama hepsi zihnimin oyunu. Yanımda istiyorum ama aslında , içerden, en içerden bir yerden, kalbimden biliyorum ki nasipse geleceksin.

Çünkü bu sefer duam değilsin. Ben dilemedim seni. Bu defa avcı değil av oldum. Ondan bu kadar kaçmaya çalışmam. Teslim olsam geçiş belki bir saniyeden az olacak. Bir nefes kadar…

Arkamı  kollayarak uçarken önümdeki ağa takılmış sinek gibi yakalandım sana. Sağıma soluma koyduğum barikatlar, duvarlar,kapılar kilitler tuzla buz oldu. En saf halimde, en çıplak halimle kalakaldım karşında…hiç beklemiyordum

Kurtulamayınca teslim olmayı seçiyorum. Bu sefer de bekleyiş can yakıyor. Ne zaman son bulacak diye.. Bitmiyor bir türlü… Bitmedikçe ben güçleniyorum. Devleşiyorum, büyüyorum. Ben devleştikçe sen de daha çok büyüyorsun. Sen benden besleniyorsun, bende senden…Ağın bir ucunda ben varsam diğer ucu da sana bağlı aslında…Ben gidersem sende gideceksin.

Ama hala kaçmaya çalışıyorum ya en çok -geçtikten sonra- buna gülüyorum. İnsan en çok kendinden kaçıyor ya..kaç bakalım daha nereye kadar der gibisin. Çünkü sen de bensin, bende senim…

Bir Cevap Yazın

