Mavi Kelebek

Son günlerde sürekli bir “birşey yapmam lazım ama ne”? modunda dolaşıyorum. Bulamadıkça daralıyorum. Gidiyorum yoga’daki ev ödevlerimi çalışıyorum. Biraz dengeleniyorum gibi oluyor. Bir süre sonra ise yeniden “birşey yapmam lazım” endişesi gelip yine yüreğime çörekleniyor.

Yine öyle bi andayım. Rutin şeylerin dışında aradığım cevaplar için kitaplara bakınıyorum. İşaretlerimi arıyorum sanırım….

Kendi rüyalarımda enteresan bu ara ama güncel olaylardan mı etkileniyorum emin olamadığımdan çok da yormak istemiyorum. Ama az önce bir arkadaşım aradı. Bu ara sürekli seninle uğraşıyorum diyor. Rüyasında görmüş beni…Güzel şeyler söyledi. Hayırlara çıksın dedik. Sokakta gördüğü insanları da bana benzetiyormuş:) ona da beni özlemişsin belli ki dedim. Özleştik evet bir görüşmemiz lazım.

Olay sadece rüya olayı değil, bazen sana dair şeyler başkalarından çıkabiliyor. “Malum oluyor” dediklerinden hani…

Sanırım Elif’in düş kur, düşüne sahip çık dediği şey bende acayip baskı yaptı. Bir şey bulmam, yaratmam, üretmem şart gibi hissediyorum ama bulamıyorum  diye düşünüp daralırken az önce karşıma face’teki gruplardan birinden bu çıktı…

2017-08-18-14-57-02

 

Yazıyı okuyunca, insan, önce bir ben çaba sarf etmek istemediğim için mi acaba böyle bir yazıyı çağırdım diyor ama sonra gözüm resimdeki mavi kelebeğe takılınca…

Ben işaretimi aldım.. Çekildim aradan…

 

Ben çekildim aradan varsın aksın Yaradan*…

 

 

*: Hasan Sonsuz Çeliktaş’tan duyduğum ve çok beğendiğim bir sözdür…

Bir Cevap Yazın

