Ben’cil…

Böyle yazınca daha havalı…bencil yerine ben’cil…

Bencil deyince hiç bir şeyi kimseyle paylaşmak istemeyen, kapalı, tutucu, kendi istediği olmadığında arıza çıkaran, uyuz bir tanım geliyor benim aklıma…

Bencillik çok hoş bulunan bir kavram değil sanki toplumumuzda.. ya da benim kafamda…

Çocukluğumuzda  oyuncağımızı paylaşmak zorunda olmakla başladı sanırım bencilik kavramı. Eve gelen misafirin çocuğu eğer oyuncağımızı isterse illaki vermemiz gerekirdi… Çünkü o misafirdi  ve paylaşmazsak kötü çocuk olacaktık.  Hem oyuncak zaten bizimdi, onlar geçici olarak oynayacak ve onlar gidince yine bize kalacaktı…

Mantıken haklılardı duygusal açıdan feci bir şeydi…Gerçek şu ki bana ait olduğunu bildiğim, hissettiğim bir şeyi kesinlikle hiç kimse ile paylaşmak istemiyorum . Daha da fenası paylaşmak zorunda olmadığımı bilmek beni iyi hissettiriyor. Mecbur olmadığıma göre paylaşmak kesinlikle keyfime kalıyor.

Paylaşmam gereken şeylerin hepsi; oyuncak, eşya, yemek, sevdiğim biri ve bir duygu…hiç fark etmez, bana ait ve ancak bunu canım istiyorsa yapabilirim.

Çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştuğumda mesela (etrafta başka ortak arkadaşlarımız varsa)  bu süreyi sadece ikimize ait kılmak bana suçlu hissettirmemeli…

Tanışalım mı? 🙂 Kelimeperisi ben.. bencilliğini yeni keşfeden veya kabul eden kadın…

Zor oldu bu yaşta ama oldu ya sonunda oh miss…

Bencil yerine ben’cil yazınca dedim ya daha havalı oluyor. Ben…bana ait… ve bu inan çok hafif hissettiriyor.

Deneyin… seveceksiniz…

2017-08-20-15-03-03-1

2 responses to “Ben’cil…

Bir Cevap Yazın

