Yağmur

Sonbaharı özlemişim. Kesin bilgi…

Yazın yakıcı sıcaklarından sonra  şu an yağan yağmur enfes güzel geldi…Pıt pıt diye balkonun tentesine vuruyor. Balkonda asılı çamaşırlardan buyuk parçaları içeri aldım minikler hala ipte sallanıyor. Tente açık nasıl olsa… Kahvemi yaptım.

Oğlumu bakkala göndermiştim yağmur başlamadan hemen önce dönüşte yağmurda ıslanırken sallana sallana gelişini izledim balkondan…Yüzü ıslanmasın diye başını öne eğmiş, bir avucunu yukarı kaldırıp yağmurun eline yağmasını hissetmek istiyor…Diğer elinde de bakkaldan aldığı 2 liralık abidik slime denen zımbırtı…

Annem aradı “üff ne biçim yağıyor n’apıyorsunuz” demek için:) bende “off nasıl guzel yağıyor, balkonda oturuyoruz” dedim. “Yağmur yağıyor ıslanmıyor musunuz” dedi, “masayı duvara doğru çektim, tentenin olmadığı yerlerden içeriye sızıyor azıcık” dedim.

Üşütmeyin bari üstünüze bir şey alın dedi peki dedim:)  Oğlana tshirt giydiriyordum o an zaten, benim de omzumda ince bir şal…

Nasıl keyifli geldi bu serinlik anlatamam…(Gerçi şu an tam olarak yapmaya çalıştığım şey bu :anlatmak….)

Her şey dengede güzel ne her zaman sıcak çekilir, ne her zaman soğuk, ne her zaman yağmur…  Her şeyin sırasıyla ve dönüşüyor olması ne kadar muhteşem ve biz tam ortasında bunların dönüşlerinin tam ortasında olup, durup, izleyip, deneyimleyip keyif alabiliyoruz… Ne mutlu….

Inked2017-08-22-14-00-44_LI

 

yazıyı yayına almadan önce görseli eklerken takılı kalmış ve ben “yayınla”  tuşuna basmamışım….

o zaman ufak bir ekleme daha yapayım… Serinliğin en şahane yanlarından biri dışarıda üşüdüğünde eve girip sıcacık duşa girip, suyun seni  hem arındırıp hem de ısıtmasına izin vermek… Gir ve altında bekle… her yerinin soğuktan sıcağa geçişini izle…saçlarının,omuzlarının, sırtının , belinin…  (yazın bunun aynısının soğuk versiyonu gibi…)

Çıktığında yenilenmiş ve tazelenmiş olacaksın. Hava hala serin  ama sen üşümemek için üstüne ne yazlık ne kışlık olan bir giysi, ve belki de sıcacık bir çorba içmek isteyeceksin…

Özlemişim sonbaharı…Keyifle, bollukla, bereketle ve tabii ki neşesiyle gelsin…

Bir Cevap Yazın

