Cancan'ın seyir defteri, dilli düdük

Pek de bir laf dinlermiş:)

Geçen haftaki burun akıntısı ve doktorun yaptığı grip aşısından sonra tam “aman da ne güzel,hasta olmadan atlattı” demiştim ki meğer erkenmiş 😦

Dün akşam yatana kadar ateşi dahil hiçbir şeyi olmayan  oğlum gece, onu tuvalete kaldırmaya gittiğimde öyle bi öksürdü ki eyvah eyvah dedim. Kuru bir öksürük gelmiş  hiç bir belirti göstermeden yerleşmiş oğlumun göğsüne…

Ateş yok, burnu tıkalı değil ama ara ara hırladı  gece boyunca… Eyvah dedim geliyor hastalık gümbür gümbür…

Sabah doktorunu arayıp sordum, bronş açıcı şuruba başla sabah akşam dedi.

Şimdi onlar baba-oğul evdeler. Kahvaltı yapıyorlarmış.  Ne yedi dedim kahvaltınızı yaptı,  Sarelle ile mutlu mesut şu an  dedi eşim.

Bende bir kaşık zencefilli bal ver bari, çikolatayı da çok yemesin dedim.

Gelen cevap :

 

 

Çokbilmiş :))

 

 

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.